ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
"שוחד תמורת מסירת מידע סודי"

מנהלים במקרקעי ישראל נעצרו בחשד לשוחד

שני מנהלים ברשות מקרקעי ישראל בצפון נעצרו ע"י חוקרי יאל"כ - 433, בחשד שקיבלו שוחד תמורת מסירת מידע סודי • חמישה חשודים ובהם שני עורכי דין נוספים נעצרו

חשוד בבית המשפט. אילוסטרציה
חשוד בבית המשפט. אילוסטרציה צילום: הדס פרוש, פלאש 90

שני מנהלים ברשות מקרקעי ישראל בצפון נעצרו ע"י חוקרי יאל"כ - 433, בחשד שקיבלו שוחד תמורת מסירת מידע סודי. חמישה חשודים ובהם שני עורכי דין נוספים נעצרו.

בעקבות ראיות שהעלו חשדות לכאורה לביצוע עבירות על טוהר המידות, פתחה הבוקר היחידה הארצית למאבק בפשיעה הכלכלית (יאל"כ) בלהב 433 בחקירה גלויה, בתום תקופה במהלכה התבצעה פעילות סמויה.

בשעות הבוקר נעצרו שבעה חשודים לחקירה באזהרה בחשד למעורבות בעבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים, גילוי בהפרת חובה וכן קשירת קשר לביצוע פשע. בין העצורים 2 עובדי ציבור בכירים ברשות ממשלתית.

על פי החשד, הבכירים, פעלו לכאורה במסגרת תפקידם וקיבלו כספי שוחד תמורת מסירת מידע שלא כדין וזאת על מנת לקדם תועלתם של אחרים בניגוד לחוק. עם מעצרם של החשודים, נערכו חיפושים בבתיהם ומשרדיהם.

החשודים הובאו לחקירה במשטרה ובשעות הצהריים יובאו ככל שיידרש מבחינה חקירתית, לדיון בעניינם בבית משפט השלום בראשון לציון.

מרשות מקרקעי ישראל נמסר בתגובה, כי "במסגרת חקירה של משטרת ישראל נעצרו שני עובדים באגף של אחד המרחבים. נעמיד לרשות המשטרה כל מידע שיידרש. מעבר לכך לא ניתן להרחיב. ברצוני להדגיש שאין מדובר בעובדים בכירים!".

מינהל מקרקעי ישראל טוהר המידות קבלת שוחד להב 433

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד