י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
ראש בראש באלעד

ש"ס תומכת בפינדרוס - צברי פרש מהמירוץ

הקרב על ראשות העיר אלעד הופך היום (רביעי) לדו-קרב בין צמוד וצפוף בין פינדרוס לפרוש • ברק צברי, המועמד שפרש, הודיע על תמיכה בפינדרוס

באדיבות המצלם
באדיבות המצלם

הקרב על ראשות העיר אלעד הופך היום (רביעי) לדו-קרב בין צמוד וצפוף בין מועמד 'דגל' וש"ס יצחק פינדרוס למועמד החסידים ישראל פרוש - זאת לאור פרישתו של המועמד השלישי.

בהודעה ששיגר ברק צברי לפני שעה קלה לתומכיו בעיר אלעד כתב: "הבוקר, אחרי לילה ארוך ומתיש, הצלחנו לקבל ארגז כלים מכובד ביותר על מנת לשרת אתכם נאמנה. לא עוד מלחמות, לא עוד איבה, לא עוד פחד ואימה!".

צברי הוסיף: "מקבלים את מה שמגיע לנו בזכות ולא בחסד - תוך הנהגה משותפת". צברי הודיע על תמיכה ביצחק פינדרוס והודה למנהיגי הציבור החרדי "שהביאו בשורה של שלום ואחדות לעיר" .

כזכור וכפי שדווח לראשונה ב'בחדרי חרדים', בתום מו"מ ממושך הגיעו נציגי ש"ס ו'דגל התורה' בעיר אלעד להסכמה על תמיכה במועמדם יצחק פינדרוס.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי הבוקר הגיע יצחק פינדרוס למעונו של נשיא המועצת הגר"ש כהן, מלווה ביו"ר ש"ס השר דרעי ויו"ר ש"ס המקומית צוריאל קריספל.

על פי ההסכם, בשנה הרביעית תועבר ראשות העיר לידי ש"ס, כאשר על פי הערכה יוכנס תקופה קודם לכן נציג חדש לסיעה שיוכל לכבוש את ראשות העיר בקדנציה שלאחר מכן.

בנוסף, סוכם כי ש"ס תקבל תפקידים בולטים בעירייה ובראשם את תפקיד מחזיק תיק ההנדסה, יחד עם ועדת תכנון ובניה, ועדת המכרזים וכן סוכם על חלוקה שיווניות בוועדות השונות.

דרעי ש"ס אלעד פינדרוס פרוש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד