י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
משבר הגיוס • דרעי מעריך:

"הכנסת תתפזר אחרי הבחירות המקומיות"

שר הפנים דרעי העריך כי הכנסת העשרים בדרך להתפזר ולצאת לבחירות מוקדמות בעקבות המשבר סביב חוק הגיוס • "אני לא חושב שניתן למנוע את הבחירות" • צפו בתיעוד

"הכנסת תתפזר אחרי הבחירות המקומיות"
דרעי צילום: Aharon Krohn/Flash90

יו"ר ש"ס ושר הפנים אריה דרעי העריך אמש (שלישי) כי הכנסת העשרים בדרך להתפזר ולצאת לבחירות מוקדמות בעקבות המשבר סביב חוק הגיוס.

בהלך כינוס בחירות בבית שמש קבע דרעי ואמר: "אני לא חושב שניתן למנוע את הבחירות, מעריך שהן יתקיימו בסוף החורף הקרוב".

דרעי ציין בדבריו כי "סוגיית הגיוס פתירה מאד אבל צריך שמישהו יפתור אותה אבל אני לא רואה שמישהו לוקח את העניינים כדי לפתור אותה ולכן אני מבין שכולם משלימים לקראת בחירות בחודש מרץ".

"אחרי הבחירות לרשויות המקומיות יתכנסו ויגיעו למועד מוסכם", הוסיף השר דרעי. "נתניהו אמר היום באופן ברור שאם לא יהיה חוק גיוס אז צריכים ללכת לבחירות. החוק החדש לא ייפול מהשמיים".

כזכור, מוקדם יותר היום פרסם 'בחדרי חרדים' תיעוד בלעדי של סגן השר יעקב ליצמן בו העביר מסר לפיו 'אגודת ישראל' איננה חוששת מהקדמת הבחירות.

"יש שמועות שביבי החליט על הבחירות", אמר ליצמן. "לי לא ידוע על כך, אבל אנחנו מתקרבים להחלטה". לדבריו, "אני לא מבין את ההיסטריה הזו, גם אם יש בחירות זה רק הוקדם בכמה חודשים".

כמו כן, במהלך טקס פתיחת מטה 'אגודת ישראל' בבית שמש אמר ליצמן כי "בשבוע הבא תתכנס מועצת גדולי התורה, ואנחנו נדע האם יש חוק או אין, בחירות או לא בחירות".

 

ליצמן דרעי בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד