י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

נפרדים מדוד החשמל ומתקדמים למים חמים שלא נגמרים

האם הדלקתי את דוד החשמל? האם נשארו לי מים חמים למקלחת? • עבור מיליונים ברחבי העולם, כל השאלות הללו שמתעוררות אצל כל ישראלי ממוצע עם טיפות הגשם הראשונות של החורף, אינן קיימות מזה זמן רב • קראו וגלו למה

יח"צ פזגז
יח"צ פזגז

החורף מעבר לפינה. בקרוב הטמפרטורות יצנחו, נוציא את שמיכת הפוך מהבוידעם ואת הבגדים החמים מהמדף העליון. לצד השינויים שמנעימים את התקופה הקרה באופן מידי, ישנו שינוי מהותי אחד שקשה להתרגל אליו, שמצריך מאיתנו תשומת לב יומיומית וכרוך לא פעם בלא מעט כאבי ראש. הכוונה היא כמובן להדלקת דוד החשמל על מנת לספק לנו מים חמים למקלחות ולשטיפת הכלים. מטלה מעכבת ומסרבלת, ובצדה גם הוצאות כלכליות מוגברות.

אך אפשר גם אחרת, במהירות ובקלות, הכל תודות לאופציית חימום המים בגז, שהופכת לפופולרית יותר ויותר, בשל יתרונותיה הרבים שהופכים את החיים לפשוטים יותר ונטולי דאגות.

האם הדלקתי את דוד החשמל? האם נשארו לי מים חמים למקלחת?

עבור מיליונים ברחבי העולם, כל השאלות הללו, שמתעוררות אצל כל ישראלי ממוצע עם טיפות הגשם הראשונות של החורף, אינן קיימות מזה זמן רב. הסוד הזה לאיכות החיים, שהפך מזמן לסטנדרט במדינות רבות באירופה וברחבי העולם, הוא חימום מיידי של מים באמצעות גז. הבשורה הגיעה וצוברת תאוצה גם בישראל, עם מערכות החימום המתקדמות של החברה היפנית המובילה RINNAI, המשווקות בארץ על ידי חברת 'פזגז' הוותיקה.

זה עד כדי כך פשוט: אין יותר צורך לחכות שהמים יתחממו על מנת להיכנס למקלחת – המים מתחממים באופן מיידי וללא הגבלה. בכך, אין צורך להמתין זמן כה רב עד לחימום המים ואין צורך לחשוש מצניחה של טמפרטורת המים לאחר שמישהו מבני הבית התקלח.

מערכת חימום המים החכמה של RINNAI חוסכת מכם דאגה נוספת, והיא לכבות את הדוד בזמן. לשכוח לכבות את הדוד משמעו היטל כספי לא קטן. עם מחמם מים בגז רק כאשר פתחתם את ברז המים החמים בבית המכשיר נכנס לפעולה, וכך הוא גם מפסיק באופן מיידי עם סגירת ברז המים החמים.

גם לכם נמאס לדאוג, להתעצבן ולהיות מתוסכלים בנוגע למים חמים? זה הזמן להתקדם למחמם מים בגז ולשים את הדאגות הרחק מאחור.

 

אז רגע לפני שהחורף מתחיל, צרו קשר כעת והתחילו ליהנות ממים חמים ללא הגבלה עם מחמם המים של "פזגז" תוצרת RINNAI.

חייגו עכשיו- פזגז  9636*

פז גז מקלחת מים חמים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד