י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

הרה"ג רבי יגאל כהן חתם על קריאת הקודש להצביע לש"ס

בפגישה שקיים הרה"ג רבי יגאל כהן ראש מוסדות יביע אומר עם יו"ר ש"ס ב״ב וסגן ראש העיר הרב אליהו דדון הוא הביע התפעלותו מהפעילות הענפה • סיעת ש"ס בבני ברק זוכה למומנטום חיובי ביותר, ומאז פתיחת הקמפיין נרשמת אהדה והצטרפות מצד חוגים רבים, גם כאלה שאינם 'טבעיים'

קרדיט: יח"צ ביכלר
קרדיט: יח"צ ביכלר

סיעת ש"ס בבני ברק זוכה למומנטום חיובי ביותר, ומאז פתיחת הקמפיין נרשמת אהדה והצטרפות מצד חוגים רבים, גם כאלה שאינם 'טבעיים'.

השבוע קיבלו הפעילים חיזוק נוסף עם הודעתו של הרה"ג יגאל כהן ראש מוסדות "יביע אומר" ומגדולי מחזירי התשובה כי הצטרף לתומכים בש"ס בבני ברק. הרב כהן הוסיף את חתימתו על קריאת הקודש.

רבי יגאל כהן שליט"א קיים השבוע פגישה עם יו"ר ש"ס בני ברק וסגן ראש העיר הרב אליהו דדון. הפגישה התקיימה על רקע הבחירות המתקרבות והצלחת תנועת ש"ס במערכת הבחירות המוניציפאלית ובה סוכם כי יוקם מטה מרכזי לתושבי שיכון ו' ובו יעבדו האברכים למען הצלחת התנועה.

בפגישה שקיים הרה"ג רבי יגאל כהן ראש מוסדות יביע אומר, עם יו"ר ש"ס ב״ב וסגן ראש העיר הרב אליהו דדון הוא הביע התפעלותו מהפעילות הענפה

הרב כהן ציין את התפעלותו מההצלחה המרשימה של לשכתו של הרב דדון בסיועו של מנהל הלשכה הרב יעקב זכריהו, במתן שירות יוצא מן הכלל למען ציבור בני התורה הספרדים.

לקראת סיום הפגישה בה השתתף גם המועמד הרב ישראל בן ששון הוסיף הרב כהן את חתימתו לקריאת הקודש להצביע עבור תנועת ש"ס בבני ברק.

הרב יגאל כהן שליט"א עם הרב אליהו דדון 

כזכור, מתוך תחושת שליחות נפתח במעמד מרשים מטה הבחירות המרכזי של ש"ס בבני ברק, בראשות חבר מועצת חכמי התורה הגר"ש בעדני.

במהלך טקס פתיחת המטה בבני ברק השתתפו הרב נתנאל זכריהו רבה הראשי של קהילת עדן, ח"כ הרב מיכאל מלכיאלי, חברי מועצת העיר ועשרות פעילים.

בכינוס התוודעו הנוכחים להצבתו של הרב יעקב זכריהו, רל"ש סגן ראש העיר הרב דדון, שמוכר בעיר כאיש מעש כמועמד מספר שלוש ברשימת ש"ס העירונית

ש"ס הרב יגאל כהן בחירות מוניצפליות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד