ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
אחדות?

למרות הפילוג: 'דגל' שיגרה בקשה בווטסאפ

פרסום ראשון: בצל הפילוג החרדי, ולמרות הקרב המתנהל בימים אלו בין סיעות אגודת ישראל לדגל התורה בירושלים - בדגל התורה פונים לאחדות ומבקשים לחתום על הסכם עודפים בין המפלגות

באדיבות המצלם
באדיבות המצלם

פרסום ראשון: בצל הפילוג החרדי, ולמרות הקרב המתנהל בימים אלו בין סיעות אגודת ישראל לדגל התורה בירושלים - בדגל התורה פונים לאחדות ומבקשים לחתום על הסכם עודפים בין המפלגות.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי יו"ר דגל התורה בירושלים אליעזר ראוכברגר פנה ביממה האחרונה ל'אגודת ישראל' בירושלים בבקשה לחתום על הסכם עודפים ביניהם.

במכתב ששיגר ראוכברגר נכתב, "אני פונה אליכם בשם "דגל התורה", בהצעה לחתום על הסכם עודפים בין רשימת דגל התורה ובין רשימת אגודת ישראל, לקראת הבחירות הקרובות לעיריה שיתקיימו בכ"א חשוון תשע"ט".

ראוכברגר הוסיף, "אנו בדגל התורה, סבורים כי המהלך הראוי והנכון ביותר הוא שייחתם הסכם עודפים בין שתי הרשימות החרדיות שלנו ושלכם, ועל כן באה פנייתנו זו".

ההסכם קובע, כי באם אחת הסיעות לא מקבלת את מספר הקולות הדרוש למנדט, היא משלימה זאת מהקולות שקיבלה הסיעה שחתמה עמה על ההסכם.

עוד נודע ל'בחדרי חרדים', כי הפניה נעשתה באמצעות קבוצת וואטסאפ, שנפתחה בעקבות המו"מ בין דגל לאגודה, על תמיכה ביוסי דייטש. הקבוצה בשם "הסכם הלילה - בעז"ה", בה חברים אנשי דגל התורה בעיר, אליעזר ראוכברגר ואברהם ובר - איש המספרים של דגל. מצד אגודה חברים בקבוצה, המועמד לראשות העיר יוסי דייטש ומשה פרוש, מנכ"ל עיתון 'המבשר'.

דייטש אליעזר ראוכברגר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד