י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

דו"ח: יותר צופים בפרסומות במובייל בעונת החגים

חברת הפרסום במובייל Mobclix פרסמה נתונים המשקפים זינוק במספר החשיפות לפרסומות במובייל בעונת החגים בהשוואה ל-2010

צלם: גלעד אלסטר
צלם: גלעד אלסטר

נתונים מחברת הפרסום במובייל Mobclix מראים קפיצה משמעותית במספר החשיפות לפרסומות בטלפונים הניידים בחודשים נובמבר-דצמבר, עונת החגים, בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. כך לדוגמה, חלה קפיצה של 122% בחשיפה פר משתמש לפרסומות בתוך אפליקציה, בהשוואה ל-2010.

בחשיפה לפרסומות באפליקציות משחקים נרשם זינוק של 145%, באפליקציות קניות - של 105% ובאפליקציות בידור, דוגמת צריכת וידיאו, של 120%. השווקים שבהם חלה הצמיחה הגבוהה ביותר במעורבות בקמפיינים שיווקיים במובייל הם המזרח התיכון, מזרח אירופה וצפון אפריקה. עוד עולה מהנתונים כי הגולשים מראים מעורבות רבה יותר בפרסומות המוקרנות על מסך מלא בתקופה זו. שיעור ה-Ecpm (עלות-תועלת של מודעה) של פרסומות מסך-מלא במובייל גבוהה ב-3.25 דולר בעונת החגים, בהשוואה לבאנרים רגילים ברשת.

באשר לצפיה בפרסומות בטאבלטים, עלה מהדו"ח כי מרבית החשיפה לפרסומות מתרחשת בסמסונג גלקסי טאב ולא באייפד של אפל: בסמסונג גלקסי טאב נרשמה חשיפה של 40% מהגולשים לפרסום, לעומת 35% באייפד. ייתכן שהדבר נובע מנטיה של מפתחי אפליקציות אנדרואיד להסתמך על פרסומות כמקור רווח, לעומת מפתחי iOS שמבקשים להפיק רווחים ממכירת האפליקציה עצמה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד