י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"נזקים של מיליוני שקלים"

מטה 'דגל' הושחת; "לא ניכנע לאלימות"

בכירי מטה 'דגל התורה' התעוררו הבוקר למעשי ונדליזם במטה המפלגה בירושלים • משרדי המטה ועשרות מודעות פרסום ברחבי הבירה - הושחתו • במפלגה מעריכים: "מדובר בנזקים של מיליונים" 

מטה 'דגל' הושחת; "לא ניכנע לאלימות"
מודעה שהושחתה בחוצות ירושלים צילום: באדיבות המצלם

בכירי מטה 'דגל התורה' התעוררו הבוקר (שישי) למעשי ונדליזם במטה המפלגה בירושלים בעקבות השחתה של משרדי המטה והשחתת עשרות מודעות פרסום ברחבי העיר.

ב'דגל התורה' הביעו זעזוע מההתנהגות הברוטלית והאלימה של קיצונים משולי המחנה. להערכתם מדובר "בנזקים של מליוני שקלים לקמפיין 'דגל התורה' בירושלים, בעקבות שלטים ומודעות שנתלשו".

"קמנו הבוקר וראינו גרפיטי בכל חלקי מטה הבחירות שלנו, ניילונים הושחתו, שילוט עירוני רשמי שרכשנו בעלות גבוהה מאד - הושחת, ואנו מתמודדים עם נזקים עצומים הנאמדים בסכומים עצומים", מספר יו"ר מטה הבחירות בירושלים, אליעזר ראוכברגר.

ראוכברגר חשף עוד: "פעילים מקבלים שיחות איומים מקיצונים והטרדות אישיות שלא לסייע בקמפיין ובמערכה החשובה כל-כך למפלגה ולציבור הענק בירושלים, אותו אנו מייצגים".

שעיה איצקוביץ, מנהל משרד הפרסום תוצאות אפקטיביות המנהל את הקמפיין של 'דגל' בירושלים, אמר כי השילוט שהושחת יוחלף. "לא נאפשר פגיעה בקמפיין החשוב, מדובר בשליחיהם של גדולי ישראל וכל פגיעה במודעה, שלט או מטה בחירות, זו פגיעה בגדולי ישראל. נדאג להשלמת החסר ולהגנה על מטה הבחירות למנוע את המשך האלימות והוונדליזם של הקיצונים שפוגעים בכל חלקה טובה".

ל'בחדרי חרדים' נודע כי ראשי 'דגל התורה' בירושלים הגישו הבוקר תלונה במשטרה על הנזקים והוונדליזם החמורים לציוד המפלגה ולשילוט הרשמי של הקמפיין בעיר.

חבר מועצת העיר ירושלים ישראל קלרמן מסר: "אנו קוראים לפעילים הרבים והמסורים הפועלים בקהילות ובשכונות ירושלים, שלא להיגרר לאלימות ולהמשיך לנהוג כבני תורה אמתיים למרות מסע ההתנכלות והונדילזם החמור"

ממטה 'דגל התורה' בירושלים מסרו: "לא נכנע לאלימות הקיצונים ונמשיך לפעול בהתאם להוראת רבותינו בכל צעדנו".

דגל התורה ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד