י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
מהפך בבית שמש

גרר את אבוטבול לבחירות חוזרות וכעת יסייע לו

לאחר שהסעיר את מערכת הבחירות הקודמות בבית שמש וגרר את העיר כולה לבחירות חוזרות - עו"ד איתן הברמן יסייע משפטית למועמד משה אבוטבול • יריית הפתיחה שלו: חשש כי נפל פגם מהותי במסמכי ההגשה של המתמודדת מנגד - עליזה בלוך

גרר את אבוטבול לבחירות חוזרות וכעת יסייע לו
משה אבוטבול צילום: יעקב לדרמן

לאחר שהוביל את העיר בית שמש לבחירות חוזרות - שהסעירה את מערכת הבחירות הקודמת - עו"ד איתן הברמן משנה כיוון ומסייע משפטית למועמד החרדי משה אבוטבול, נגד המועמדת היריבה עליזה בלוך.

עו"ד איתן הברמן, שייצג בעבר את אלי כהן והביא את בית שמש לבחירות חוזרות בשל טענות לזיוף בחירות כאשר בסופן ניצח ניצח המועמד החרדי את ראשות העיר, הופך קו ומסייע בימים אלו למועמד החרדי משה אבוטבול נגד המועמדת עליזה בלוך.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי עו"ד הברמן, המשמש כבא כוח רשימת 'יהדות התורה' בבית שמש, פנה למפקחת הארצית על הבחירות בדרישה לאפשר צפייה במסמכים שהגישה המועמדת עליזה בלוך משום חשש שהמסמכים אינם כשירים. הברמן אומר כי באם לא יינתן ההסכם יפנו ב'יהדות התורה' לבית המשפט.

לטענתו, קיים יסוד לחשש כי נפל פגם מהותי במסמכי ההגשה של עליזה בלוך לראשות העיר - מה שיכול להביא למהפך במפת המתמודדים בבית שמש.

יצוין כי מוקדם יותר פנו ב'יהדות התורה' ליו"ר וועדת הבחירות בטענה כי רשימתה של בלוך הוגשה למנהל הבחירות, ולאחר זמן מה יצאו נציגי הרשימה עם כל החומר בידם לצורך השלמות תיקונים או כל דבר אחר.

לכן ביקשו לקבל הסבר כתוב מדוע התאפשר לרשימה הנ"ל למשוך את הרשימה לאחר שהוגשה כבר למנהל הבחירות, וכן לקבל פירוט על הליקויים שהתגלו בהגשה הראשונה ותוקנה בהגשה השנייה (שהייתה לאחר המועד הקבוע בחוק בשעה 21:00 א.ק).

בית שמש אבוטבול הברמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד