י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
סעודות מתונות

בישיבה הליטאית מבקשים: להתחזק בשירה בליל שבת

לצד הבטחה על שדרוג האוכל: מבקשים בישיבת מיר ברכפלד מבחורי הישיבה להתחזק בשירה ובזמרה בסעודות שבת מתונות • במודעה שנתלתה בישיבה נכתב: "ראינו בזה צורך לרומם את השבת הקדושה"

בחורי ישיבת מיר ברכפלד בחדר האוכל
בחורי ישיבת מיר ברכפלד בחדר האוכל

בישיבה הליטאית מיר ברכפלד מבקשים מהבחורים עם תחילת זמן החורף להתחזק בשירה בסעודות שבת קודש בישיבה, כך נודע ל'בחדרי חרדים'.

במודעה שנתלתה בישיבה נכתב: "לבני הישיבה הק', הן ימי שבת קודש הם ימים נשגבים והתעלות לכל אחד ואחד, בפרט לבני הישיבה הקדושה העמלים בתורה הקדושה, ראינו בזה צורך לחזק גם את סעודות השבת בשירה ובזמרה ובסעודות מתונות יותר שירומם את השבת הקדושה". 

עוד נאמר: "על כן בני הישיבה הקדושה מתבקשים לרומם את הסעודות בדברים הנזכרים לעיל; ובזכות השבת נזכה לברכה והצלחה בכל מילי דמיטב". 

בנוסף נכתב בסוף המכתב כי "סעודות ליל שבת ישתדרגו כפי הצורך. וזמני הסעודה בבוקר בשעה 10:30. חלוקות עוגות בשבת בשעה 2:30 בצהריים וכל בחור יכול לקחת כפי הנצרך לו".

יש לציין כי בהרבה מהישיבות לא מקפידים על שירה ובחורי הישיבות מסיימים את הסעודה מהר בכדי שיוכלו להספיק ללמוד. יש בחורים גם שמעדיפים לאכול אצל משפחות ואברכי הישיבה הנותנים אוכל יותר משופר מאשר בישיבה. 

 
ישיבת מיר ישיבת מיר ברכפלד ליל שבת שירה חסידית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד