י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
מתקפה חזיתית

ח"כ אשר בחיפה: "יהב - משרידי דור המבול"

16 ימים לבחירות והמחלוקות עולות שלב • במהלך כנס בחירות של סיעת 'דגל התורה', יצא ח"כ יעקב אשר במתקפה חזיתית כנגד ראש עיריית חיפה, יונה יהב: "יש לנו מאבק נגד מי שגוזל וחומס אותנו"

ח"כ אשר בחיפה: "יהב - משרידי דור המבול"
נועם רבקין פנטון, פלאש 90

ח"כ יעקב אשר במתקפה חזיתית נגד ראש עיריית חיפה, יונה יהב. במהלך כנס בחירות של סיעת 'דגל התורה' שנערך אמש בחיפה, כינה אשר את ראש העיר שריד 'דור המבול' וקבע כי הוא לא ימשיך בתפקידו.

בדבריו אמר חה"כ יעקב אשר, "אנחנו רוצים ומשתדלים להיות נחמדים עם ראשי הערים, אבל במקום כמו חיפה יש לנו מאבק נגד מי שגוזל אותנו וחומס אותנו. אנחנו לא יכולים להישאר נחמדים ולשתוק".

אשר הוסיף, "יש עלינו אחריות להיאבק בראש העירייה יהב שהוא משרידי דור המבול". לדבריו, "הוא גוזל וחומס אותנו בזה שהוא נלחם במוסדות הלימוד שלנו לבנים ולבנות; בבתי הספר ובכל מה שהוא יכול להצר את צעדי הציבור החרדי מכל המגזרים - הליטאים, החסידים והספרדים".

חבר הכנסת אשר אמר-קבע, כי "מבחינתנו הוא ראש העיר לשעבר. בע"ה הוא לא ימשיך לכהן בתפקידו. יהיה צדק בחיפה".

עוד אמר אשר, כי "כאן בחיפה, הטענה היחידה שיכולה להיות נגד הנציג שלנו אלפר, היא שהוא יותר מדי מוצלח. אי אפשר לקנות אותו בתפקידים ובכל מיני הצעות ופיתויים. הוא יותר מדי חרוץ".

אשר המשיך בדבריו והתייחס לתמיכתם של החברים ב'אגודת ישראל' ביונה יהב, "מתנהל פה מאבק נגד הקהילה החרדית מכל המגזרים בחיפה, ציבור שגדול היום פי כמה וכמה ממה שהיה לפני עשר ועשרים שנה. מספר ענק של ילדים במוסדות שלנו".

"יהב החריב במו ידיו ישיבה קטנה. הרי ישיבה זה בגיל של תיכון והיא נכללת בחוק חינוך חובה. מבחינתו - לילדים שלנו לא מגיע חינוך חובה ולא מגיע להם ללמוד בישיבה", ציין. עוד אמר אשר כי "יש מקומות שאנחנו מתלהמים, ויש מקומות שאנחנו מרגיעים את עצמנו כמו כאן. הרי הייתה צריכה להיות על זה זעקה נוראה".

"לכן" סיים אשר את דבריו, וביקש מפעילי המפלגה "לשכנע את כל התושבים מכל המפלגות להצביע עבור ראש עיר נורמלי ולא לאדם שהוא משרידי דור המבול. ובע"ה חיפה תגדל ותתפתח בישיבות, בתלמודי תורה ובקירוב רחוקים לתפארת הציבור החרדי".

יעקב אשר חיפה דגל התורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד