י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"גוייסו קמפיינרים להפיץ בדותות"

אחדות חרדית בעיר אשדוד: תומכים בלסרי

בעוד עסקני גור מנהלים מו"מ, ש"ס ו'דגל התורה' מציגה אחדות באשדוד • "לסרי עשה עושה מעל ומעבר למען שמירת השבת באשדוד"

אחדות חרדית בעיר אשדוד: תומכים בלסרי
ד"ר יחיאל לסרי, ראש העיר אשדוד צילום: פוטו בי, פלאש 90

הזירה באשדוד: ש"ס ו'דגל התורה', הודיעו על תמיכה ברורה במועמדותו של ראש עיריית אשדוד יחיאל לסרי לכהונה נוספת, בעקבות כך, מרבית החסידויות בעיר הכריעו: רצים עם לסרי לכהונה נוספת.

כזכור, בשבוע שעבר, אשדוד נשטפה בגל הסתה חסר תקדים נגד החרדים. המועמדים שנאבקים בלסרי ולוטשים עיניים לכסאו, עמלים להכפיש את המצביעים החרדים במטרה לגרום למאבק קשה שיוציא את החילונים לקלפיות והכל כשר לשם כך.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי ש"ס ו'דגל התורה' גיבשו הסכם ברור עם לסרי. גם מרבית הסיעות והחצרות באגודת ישראל החסידית, קיבלו הכרעה ברורה לרוץ עם לסרי ובראשם בעלזא, ויז׳ניץ, פיטסבורג ועוד. בהמשך השבוע יודיעו על כך רשמית לאחר שהתקבלו הנחיות ברורות בקודש פנימה.

בסוף השבוע שעבר, נמשך המשא ומתן האחרון בין עסקני חסידות גור באשדוד לאנשיו של לסרי. גור באשדוד, זהו המעוז החרדי האחרון שעדיין לא הכריע בעד לסרי. בין הצדדים הוחלפו מסמכים אחרונים ורק בשבוע הבא נוכל לדעת מה יעלה בגורל המשא ומתן.

במפלגות החרדיות באשדוד מצננים את ההתלהבות במטות המועמדים שמתמודדים נגד לסרי ואומרים ל'בחדרי חרדים', שלא יתנו לאיש ליהנות מפרי ההסתה נגד המגזר. בשבועות האחרונים, הם אומרים, המטות של המועמדים האחרים טורחים לשתול דיס אינפורמציה במטרה לפצל את הקול החרדי. לשם כך גוייסו קמפיינרים שפועלים להפיץ בדותות בנוגע לחילולי השבת באשדוד, הכי כדי לקדם מועמדות של יריבי המגזר לכס ראשות העיר.

"לסרי עשה עושה מעל ומעבר למען שמירת השבת באשדוד", הם אומרים. "יש מה לעשות לשפר עוד. אבל לבוא ולהחליש את לסרי ולהכניס תחתיו מועמדים אחרים שיפרקו את כל ההישגים שנצברו בשנים האחרונות, זן הפקרות של ממש. אשדוד היא לא בית שמש ובאלימות לא ישיגו כאן כלום".

יחיאל לסרי אשדוד ש"ס דגל התורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד