י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
בליל שבת

אימה בעיר החרדית: ירו באקדח ותקפו אנשים

כתב אישום הוגש נגד שלושה אחים תושבי העיר אלעד, ששבוע קודם לכן תקפו עוברים ושבים בעיר, ירו לעברם באקדח אוויר ושיסו כלב

אימה בעיר החרדית: ירו באקדח ותקפו אנשים
ירי מאקדח אוויר צילום: דוברות המשטרה

בסוף השבוע האחרון הוגש כתב אישום נגד שלושה אחים תושבי העיר אלעד, ששבוע קודם לכן תקפו עוברים ושבים בעיר, ירו לעברם באקדח אוויר ושיסו כלב. בהמשך תקפו שוטרים ונמלטו.

ליל שבת לפני כשבוע, שני נערים בני 15 ו-16 ירו כדורי פלסטיק עם אקדח אוויר בעיר אלעד, לעבר שתי אחיות בגילאי 16 ו-17 ונער. אחד התוקפים, אף היכה בנער באמצעות קת של אקדח האוויר.

בהמשך, האחיות הלכו יחד עם הנער לרחוב ריטב"א באלעד, שם פגשו באחיהן. האח והנער יצאו לרחוב וכשהתוקפים הבחינו בהם, תקפו את האח ודקרו אותו בעורף ובצוואר. החבר ניגש לסייע ובתגובה, הנאשמים שיסו בו את הכלב שלהם מסוג רועה בלגי, שנשך את החבר וגרם לו לפצע מדמם ביד.

כתוצאה מהתקיפה, נגרמו לאחיות חבלות וכאבים ברגל. לנער נגרם חתך מדמם בראשו והוא פונה לקבלת טיפול רפואי במרכז הרפואי באלעד. אחיהן של האחיות פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים בלינסון בפתח תקווה, שם נזקק להרדמה מקומית, לתפירה ולחבישה של החתך בגבו.

בהמשך הלילה ולפנות בוקר של שבת, הגיעו שוטרים לדירת הנאשמים באלעד כדי לעכב אותם לחקירה בתחנת המשטרה. אחד הנאשמים ואחותו דחפו את השוטר. אליהם הצטרפה אחות נוספת, שתקפה את השוטר במכות ואגרופים.

האחיות של הנאשמים אף חצצו בגופן בין השוטר לבין הנאשם ולא אפשרו לשוטר לעכבו לתחנה. הנאשם איים על השוטר כשהוא אוחז בידו בסכין שלא יעז להתקרב אליו אחרת יגמור אותו.

בשלב מסויים הצליח אחד הנאשמים לברוח לכיוון בניינים סמוכים. השוטר החל לרדוף אחריו אך עוכב על ידי האחיות שמשכו בחולצתו, שלפו את מכשיר הקשר שלו וקרעו לו את החולצה.

ביום חמישי האחרון הוגשו נגד הנאשמים, שלושה אחים ובהם 2 קטינים כתב אישום בעבירות של פציעה כשהעבריין מזויין, פציעה ותקיפה חבלנית ביחד עם בקשה למעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.

אקדח אוויר נשיכת כלבים תקיפת שוטרים אלעד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד