י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"מוכרים את השבת"

הדיל הפוליטי שמרתיח את פ"ת: "פרובוקטור"

זעם על גיבוש הגוש הפוליטי בפ"ת, הסיבה: חיבור עם סיעתו של ראש העיר לשעבר - אורי אוהד, שמוביל פרובוקציה אנטית חרדית, ותומך נלהב בחילולי השבת בעיר • כל הפרטים על הסערה

הדיל הפוליטי שמרתיח את פ"ת: "פרובוקטור"
הרב יגאל רוזן צילום: באדיבות המצלם

ה'דיל' הפוליטי שמסעיר את פתח תקווה: 'דגל התורה', 'אגודת ישראל' ו'הבית היהודי' בעיר פתח תקווה פועלים לגיבוש גוש פוליטי לקראת הרכבת הקואליציה לאחר הבחירות המקומיות ללא כל השותפות. מי שמוביל את היוזמה הוא ר"י אור ישראל הגר"י רוזן.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי גורמים חרדים בעיר זועמים על גיבוש הגוש, וזאת מאחר שבכוונת היוזמים לחבר אליו את סיעתו של ראש העיר לשעבר - אורי אוהד, שמוביל פרובוקציה אנטית חרדית, ותומך נלהב בחילולי השבת בעיר.

אלא שהקווים, לדבריהם, נחצו כאשר החליט לחבור לאוהד ואף קיים פגישה בביתו עם כל חברי הגוש.

המתנגדים הזועמים טוענים כי "אוהד הוא פרובוקטור ולוחם וותיק נגד השבת, ואפילו כעת, הוא לא הצליח להתאפק ובעצם יום השבת האחרון יצר פרובוקציה נוספת לאחר שהוציא הודעה לכלל תושבי העיר נגד הדרישה להשאיר את פעילות האגם האקולוגי סגורה בשבת".

בוסו עם חכם שלום

עוד טוענים המתנגדים בשיחה עם 'בחדרי חרדים' כי "אוהד אף הגדיל לעשות וקיים פעילות באגם בעצם יום השבת תוך חילול שבת קודש וקריאה לכל תושבי העיר לבא לחתום על עצומה למען פתיחת מקומות בילויי וסירות באגם ביום השבת".

בעקבות הסערה, החליט הנגיד הרב אייל משיח להיכנס לתמונה, "לא יתכן שמוכרים את השבת בשביל פוליטיקה. מעולם לא התערבתי בבחירות - אבל בנפשנו הדבר", אמר.

משיח עם מרגי

אוריאל בוסו מ"מ וסגן ראש העיר התייחס לפעילות של אוהד למען חילול השבת באגם, ואמר ל'בחדרי חרדים' כי "הרי ברור לכולם שהעיסוק בנושא הזה בתקופה הזו היא צביעות אחת גדולה, רבים מתושבי העיר דתיים ושאינם דתיים מבקרים באגם שפתוח לקהל הרחב גם בימי השבתות ונהנים מהאווירה במקום".

לדבריו, "אחד לא חושב להפר את הסטטוס קוו במקום ולפתוח מסעדות ועוד פעילויות ולהדיר משם את 40% מתושבי העיר שהינם דתיים ושומרי מסורת. זו הסיבה שצריך ש"ס חזקה במועצה העיר שתסייע לכל ראש עיר שיבחר לשמור על השבת ועל הסטטוס קוו בעיר ולשמור על המרקם הנפלא בין דתיים ושאינם דתיים, לא יצליחו לגרור את העיר למלחמת דת, הציבור מוקיע את זה", הוסיף.

לסיום אמר בוסו כי "אני מתפלא על מר אוהד שמבקש לתאם עם הגוש הדתי עמדות וכעת מבקש לקושש קולות על חשבון השבת".

הרב יגאל רוזן פתח תקווה ש"ס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד