ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
הרב שלום ארוש:

"בירושלים אין שום שאלה, חובה להצביע ש"ס"

צפו: הרה"צ שלום ארוש שליט"א ראש מוסדות חוט של חסד ליו"ר סיעת ש"ס בעיריית ירושלים, הרב צביקה כהן: "אני אסיר תודה לך על כל מה שאתם עושים" • "כל תלמידי הישיבה יקבלו הודעה חד משמעית, להצביע למועצת העיר רק ש"ס" • צפו בתיעוד

"בירושלים אין שום שאלה, חובה להצביע ש"ס"
הרב ארוש בסוד שיח עם הרב צביקה כהן צילום: באדיבות המצלם

יו"ר סיעת ש"ס בירושלים הרב צביקה כהן, קיבל את תמיכתו וברכתו הלבבית של הרה"צ שלום ארוש שליט"א, ראש מוסדות "חוט של חסד".

הרב צביקה כהן הגיע להשתתף בשיעורו של הרה"צ שלום ארוש בהיכל הישיבה 'חוט של חסד' ולאחר מכן קיבלו באופן אישי ואף אמר באופן ברור: "אתה איש נאמן ואיש ישר לדרכו של מרן. זה התמיכה שלנו בך, אני אסיר תודה לך על כל מה שאתם עושים", אמר.

"כל תלמידי הישיבה יקבלו הודעה חד משמעית, להצביע למועצת העיר רק שס. בירושלים אין שום שאלה שחובה להצביע ש"ס. יש לך סייעתא דשמיא והצלחה גדולה, אני מאחל שרשימת שס תהיה הכי גדולה בעיריית ירושלים".

לאחר מכן אף כתב הגר"ש ארוש מכתב תמיכה נרגש ליו"ר ש"ס בירושלים הרב צביקה כהן בו הוא כותב בין היתר: "הרב היקר הנ"ל פועל ללא הרף בזיכוי הרבים למען הרבות קדושה וטהרה בירושלים עיר הקודש ע"י טיפולו המסור במוסדות החינוך ע"י מסירות נפש של ממש.
כמו כן רואים את פעילות הרשימה הקדושה ש"ס שפעלה ופועלת בקירוב רחוקים שיעורי תורה, פעילויות תורניות לנוער, בניית ושיפוץ מקוואות, בניית בתי כנסיות מתוך אהבה ושמחה, ועוד הרבה פעולות הנעשות בסתר וכל זאת לשם שמים. והנני מברך את כל מי שילך לבחור ברשימה הקדושה ש"ס, בכל הברכות הכתובות בתורה, בכל מילי דמיטב שפע ברכה והצלחה בני חיי ומזוני וכל טוב סלה".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד