ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
יו"ר סיעת ש"ס סייר בבני ברק

"יש לך נבחרת מבטיחה שתיתן המון כוח למועצת העיר"

בביקור מכונן שערך יו"ר סיעת ש"ס בכנסת, ח"כ הרב יואב בן צור, במטה סיעת ש"ס בבני ברק, הוא נועד עם הרב אברהם רובינשטיין ונציגי מפלגת ש"ס • "הרב רובינשטיין הוא בן תורה אמיתי שמקבל דעת תורה ועושה למען התורה" • וגם: ההבטחה לשמור על שיתוף פעולה למען כלל הקהילות בעיר בני ברק • צפו בתיעוד

 "יש לך נבחרת מבטיחה שתיתן המון כוח למועצת העיר"
בן צור במטה ש"ס בבני ברק צילום: באדיבות המצלם

נציגי סיעת ש"ס בעיריית בני ברק, המועמד לראשות העיר הרב אברהם רובינשטיין ופעילי מטה נמרצים השתתפו בביקור המיוחד שקיים יו"ר סיעת ש"ס בכנסת, ח"כ הרב יואב בן צור.

"בשיחות עם הגאון רבי שמעון בעדני שליט"א", אמר הרב בן צור, "הוא תמיד מציין את שמחתו מכך שאתה מתעתד לעמוד בראשות העיר בני ברק. הוא לא שוכח לך את העשייה למען מוסדות התורה גם בקדנציה הקצרה שהייתה לך. הרב אמר לי שאתה בן תורה אמיתי שמקבל דעת תורה ועושה למען התורה". 

בביקור נכחו נציגי ש"ס הוותיקים לצד הפעילים הצעירים, כאשר הרב בן צור בוחר להתייחס דווקא לנציגים הצעירים של התנועה.

"יש לך נבחרת של תנועת ש"ס בראשות הוותיק והמנוסה הרב אליהו דדון שיחי', נבחרת צעירה ומבטיחה שתיתן המון כוח למועצת העיר. אין לי ספק שתהיה לזה השפעה גדולה ואני שמח על כך שברשימה יש וותיקים שיתנו מהניסיון שלהם לצד צעירים בעלי מרץ שכבר הוכיחו את עצמם במערכות שונות". 

נציגי תנועת ש"ס, הרב אליהו דדון, הרב גדליהו בן שמעון, הרב יעקב זכריהו, הרב ישראל בן ששון, הרב אברהם פרטוש, הרב בצלאל נתן, הרב יוסף הררי, הרב ישראל חנסב, הרב שי אנג'ל והרב יהודה מהצרי, השתתפו בביקור ושמעו דברים על חשיבות שיתוף הפעולה בין התנועה לראש העיר העתידי.

"אנחנו נשתף פעולה על כל צעד ושעל עם מועצת העיר ונפעל יחד למען כלל הקהילות המתגוררות בבני ברק", אמר הרב דדון. "נביא להישגים משמעותיים עבור קהילות הספרדים, הליטאים והחסידים בעיר".

יואב בן צור ש"ס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד