י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
האיש שעושה עסקים עם טראמפ:

"כשאין לך כסף, תמצא מישהו שיש לו"

הוא מולטי מיליונר, עושה עסקים משותפים עם נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, חיבר רבי מכר עולמיים, ולאחרונה הרצה לחרדים במרכז עיר התורה והחסידות בני ברק "איך מתחילים מאפס" • הכירו: רוברט שמין

רוברט שמין בהרצאתו. צילום: באדיבות המצלם
רוברט שמין בהרצאתו. צילום: באדיבות המצלם

רוברט שמין הינו יזם נדל"ן יהודי עולמי, מולטי מיליונר שהתחיל מאפס ונחשב היום לאחד מסיפורי ההצלחה הגדולים ביותר בארה"ב. 

רוברט נחשב למרצה מבוקש מאד, ומחזיק בבעלותו למעלה מאלף נכסי נדל"ן המפוזרים בשמונה מדינות בעולם.

לרוברט יש גם עסקים משותפים עם נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, לא פחות; והוא מחבר ספרים על הצלחה בעסקים - שהופכים במהרה לרבי מכר עולמיים.

בראיון ל'מעריב' לפני שנה הוא אמר: "בכל המדינות בהן נתתי הרצאות והשקעתי כסף, מי שהפכו למיליונרים - לא היה אלו עם הכסף, לרוב התלמידים שלי לא היה כסף בכלל וגם לי לא היה כלום, אז כשאין לך כסף, תמצא מישהו שיש לו".

הוא כתב ספר שהפך לרב מכר בינלאומי: "איך זה שהאידיוט הזה עשיר ואני לא?" שם חשף לראשונה כיצד הפך למיליונר והפך להיות בעלים של יותר מ־1,000 נכסי נדל"ן.

בישראל הוא לא משקיע בנדל"ן, השוק בישראל יותר קשה הוא אמר ל'מעריב'. "בעבר רכשתי בישראל, היום כבר לא. אני עצלן ולכן אני אוהב עסקאות קלות. בארה"ב העסקאות קלות יותר, אני רואה פרסום על נכס בעיתון - מתקשר וסוגר עסקה".

בין עסקה להרצאה הוא מופיע ב-'CNN' וברשת "פוקס ניוז" כפרשן פיננסי מוערך. לעמדותיו השפעה רבה על מקבלי ההחלטות בוושינגטון. השבוע הוא הגיע לסבב הופעות סגורות בישראל, וניאות להשתתף במפגש ייחודי וראשון מסוגו עם אנשי עסקים חרדים, חברי מרכז אחים ליזמות ועסקים, במרכז עיר התורה והחסידות - בני ברק.

שמין הציג בפניהם את סיפור חייו המרתק, תוך שהוא חושף לראשונה את העובדה כי הוא מרבה להתייעץ עם רב מוכר בישראל, שאת שמו סירב לחשוף.

ההרצאה במרכז אחים הועברה באנגלית, עם תרגום סימולטני לעברית; ובסיומה ענה שמין לשאלות מצד המשתתפים על השקעות, ניהול סיכונים והצלחה בעסקים.

במהלך ההרצאה פירט שמין את עקרונות ההשקעה בנדל"ן והבהיר כי עליית מחירי הנדל"ן לא נובעת מרמת ההיצע והביקוש, כמו בכל תחום מסחרי אחר, אלא מהתייקרות הבנייה. בעיקר עקב רגולציה מחמירה והולכת בענף.

בסיום המפגש העניק שמין את ספרו רב המכר לחברי מרכז אחים, ואף רשם הקדשה אישית לכל אחד מהמשתתפים. שמין הביע בפני הנהלת 'אחים גלובל' את הערכתו הרבה לפעילותם לקידום עולם העסקים והכלכלה החרדית, במסגרתה הוקמו מרכזי אחים בירושלים ובני ברק.

דולנד טראמפ עסקים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד