ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

נתניהו למשתתפת: "את פשוט לא מעניינת"

תקרית חריגה אירעה בשעות הבוקר, במהלך השקת המרכז הרפואי בקריית שמונה, אחת המשתתפות שנכחה באירוע התפרצה לדברי ראש הממשלה, שאמר לה: "את פשוט לא מעניינת"

  • ז' חשון התשע"ט
נתניהו למשתתפת: "את פשוט לא מעניינת"
בנימין נתניהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

תושבת קריית שמונה צעקה לעבר נתניהו ומחתה על היעדר התשתיות הרפואיות. ראש הממשלה הגיב לדבריה בביטול: "את משעממת אותנו, תביאי דברים מעניינים". האישה צעקה לעברו: "אני בוחרת בך כל 4 שנים, זו בושה וחרפה". האזינו

במהלך טקס חנוכת מרכז רפואי אזורי בקריית שמונה היום (שלישי) בהשתתפות ראש הממשלה וסגן שר הבריאות יעקב ליצמן, פעילה חברתית תקפה את נתניהו וגרמה לסערה תקשורתית.

מדובר באורנה פרץ, המוכרת כפעילה חברתית. בעת שראש הממשלה כינה את פתיחת המקום הרפואי כ"יום של שמחה", פרץ נכנסה בדבריו ואמרה לו בתגובה שמדובר ב"יום עצוב".

נתניהו מצידו העיר לה כי הוא מבקש להשמיע דברים על חברו הטוב ואמר; "אני אשמח לשמוע את התלונות שלך, את ההערות שלך אבל יש לי משהו אישי להגיד", וספד לחברו הקרוב עו"ד ר' יעקב וינרוט שהלך הבוקר לעולמו.

בהמשך הוסיפה הפעילה החברתית ותקפה את ראש הממשלה כשאמרה, "אם זה כל כך חשוב, מדוע סגרת לנו את המיון?". נתניהו מצידו השיב לה, "את פשוט לא מעניינת, את משעממת אותנו. אנחנו רוצים לדון בדברים שמעניינים אותנו. תביאי דברים מעניינים".

פרץ לא שתקה ורגע לפני שהוא הוצאה מהאולם אמרה: "אני בוחרת בך כל ארבע שנים וככה אתה עונה לי? תתבייש".

 בלשכת ראש הממשלה הבהירו בעקבות האירוע: "צר לנו שלא מציגים את התמונה המלאה, מדובר באישה שהפריעה לראש הממשלה כולל כשביקש לדבר על יעקב וינרוט. האישה צעקה 'יום עצוב', ראש הממשלה ענה שנכון, זהו יום עצוב עקב פטירתו של יעקב וינרוט, אך לצערנו היא בחרה בכל זאת להפריע".
 
גורמים בסביבת נתניהו הוסיפו כי "ראש הממשלה לא נוטה להשיב כך לאלה המפריעים בזמן נאומו אך זו חצתה כל נורמה מוסרית ואנושית כשבחרה להפריע כשדיבר על לכתו של וינרוט. הפרעה זו בזמן שביקש לדבר על ידידו יעקב וינרוט, הכאיבה מאוד לראש הממשלה".

נתניהו קריית שמונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד