ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

הרב זמיר כהן: "צריך לשמוע לגדולי הדור"

הרב זמיר כהן מגדולי מזכי הרבים בדורנו יוצא בקריאה מיוחדת לתמוך ברשימות ש"ס בכל עיר ועיר ומסביר כמה חשיבות וזכויות יש בפתק ההצבעה: "זכותו של מרן רבינו עובדיה יוסף ודאי עומדת לכל אדם ואדם שמממשיך לחזק את התנועה הקדושה הזו"

הרב זמיר כהן: "צריך לשמוע לגדולי הדור"
הרב זמיר כהן צילום: יעקב נחומי, פלאש 90

הרב זמיר כהן ראש ארגון הידברות ומוסדות היכל מאיר, ומגדולי מזכי הרבים בדורנו, יוצא בקריאה פומבית לפעול ולתמוך בתנועת ש"ס בכל רחבי הארץ, ומסביר את החשיבות בהצבעה לנציגים הפועלים לחיזוק הרוחניות בעיר.

"אנחנו מתקרבים למועד של הבחירות לרשויות המקומיות", פתח הרב את דבריו בדוגמה. "יש אנשים עשירים שאין להם את הזמן לטפל בכל ענייני הצדקה שלהם, אז הם לוקחים גבאי צדקה ואומרים לו אתה ממונה מטעמי לטפל בכל ענייני הצדקה שלי, כדי שאני אזכה בזכויות האלה. חז"ל אומרים שכל אדם שיכול לתקן ולשפר דברים בעירו מבחינה רוחנית, אנחנו מחויבים לזה כלפי שמים, אבל לכל אחד יש את הטרדות, את העיסוקים, המשפחה, ולכן אנחנו ממנים אדם מטעמנו בעירייה, כל תושב בכל עיר על ידי הפתק שהוא שם בקלפי, בעצם ממנה אדם מטעמו שהוא זה שיטפל בענייני העיר".

קרדיט: יחסי ציבור

הרב התייחס לטענה הנפוצה כביכול הבחירות לרשויות המקומיות הן רק על 'מי יפנה את הזבל' והסביר מדוע זה לא נכון: "אם היה מדובר רק בתאורה ברחובות, בפינוי אשפה, אז לא משנה מה הדעות וההשקפות של אותו אדם שנמצא בעירייה, העיקר שהדברים ייעשו. אבל כשמדובר בדברים רוחניים, זו אחריות שלנו, של כל אחד ואחת מאיתנו, לדאוג לשלוח נציג שבאמת יוביל את העיר, יתקן את העיר כמה שאפשר מבחינה רוחנית, ימנע נזקים רוחניים שלא יכנסו לתוך העיר, יארגן שיעורי תורה, מקוואות, בתי כנסת.

"הפתק הזה נראה סתם פתק פשוט, אבל לאמיתו של דבר מבחינת הזכויות, שכל אדם יכול להשיג על ידו זה פתק ששווה המון. לא כל אדם יכול להרשות לעצמו לבנות מקווה בעיר, לבנות בית כנסת, למי יש תקציבים כאלה. אבל כשממנים אדם, שלוחו של אדם כמותו, הוא השליח, כל פעולה שהוא עושה בעיר, אם זה ראש העיר או חברי המועצה, אנחנו בעצם ממנים אות האדם הזה, כל אחד מאיתנו ממנה".

הרב המשיך והביע תמיכה נחרצת בתנועת ש"ס: "כאן ברוך ה' זכינו בדור שלנו שיש את התנועה הקדושה שמרן רבינו עובדיה יוסף זצ"ל הקים, שהיום עומדת בנשיאותו של יורשו וממלא מקומו, מי שהוא הצביע עליו כממשיך דרכו מרן ראש הישיבה הרב שלום כהן, נשיא מועצת חכמי התורה, שהקו של ההנהגה שם בתנועת ש"ס, הוא ללכת ולבנות בכל מקום ומקום לשפר את הרוחניות של המקום.

"זה לא יהיה נכון שיבוא אדם ויאמר יש לי טענות על הנציג הזה והנציג ההוא, אנחנו צועדים בעקבותיהם של מנהיגי הדור, גדולי ישראל שהנחו אותנו. ואין ספק שאדם ששומע לגדולים האלה גם נקי כלפי שמים וגם זכותו של מרן רבינו עובדיה יוסף ודאי עומדת לכל אדם ואדם שמממשיך לחזק את התנועה הקדושה הזו, ונעשה שותף לכל הפעילות לכל העשייה בכל דבר טוב שעושים שם בעיר אותם שליחים כל שיעור תורה שמארגנים יש לאותו אדם מניה, בפתק הזה זוכה בזכויות נצחיות לעולם הזה ולעולם הבא.

"נסיים בברכה לכל העוזרים והמסייעים והתומכים לחזק את התנועה הקדושה הזו שה' ייתן לכולם פרנסה טובה בריאות איתנה, נחת מכל יוצא חלציהם ומילוי כל משאלות ליבם לטובה אמן", חתם הרב את דבריו.

בחירות פוליטי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד