י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
פרסום ראשון • דייטש במכתב ל'דגל':

"אם נתאחד נוכל לעשות יותר למען ירושלים"

פרסום ראשון: אחרי תמיכת 'דגל התורה' במשה ליאון לראשות העיר ירושלים והפילוג החרדי בעיר - המועמד החרדי מטעם 'אגודת ישראל' לראשות העיר ירושלים משגר מכתב אישי ומפויס לחברי הכנסת ולהנהלת 'דגל התורה' בבקשה לשקול איחוד מחדש  • המכתב המלא

 "אם נתאחד נוכל לעשות יותר למען ירושלים"
יוסי דייטש צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90

אחרי תמיכת 'דגל התורה' במשה ליאון לראשות העיר ירושלים, המועמד החרדי מטעם 'אגודת ישראל' לראשות העיר ירושלים משגר מכתב אישי ומפויס לחברי הכנסת ולהנהלת 'דגל התורה' בבקשה לשקול איחוד מחדש.

במכתב שהגיע לידי 'בחדרי חרדים' כותב דייטש: "מאז קיבלתם את ההחלטה לתמוך במשה ליאון כמועמד לראשות העיר, השתנו פני הדברים. כיום, על פי הסקרים האמינים ביותר, ליאון אינו זוכה לתמיכה באוכלוסיות הלא חרדיות ונשען כמעט אך ורק על תמיכה שלכם כציבור חרדי".

דייטש מוסיף: "על פי אותם סקרים, אני, יוסי דייטש, המועמד בעל הסיכויים הטובים ביותר - יותר מכל מועמד אחר - לעלות לסיבוב השני מול עופר ברקוביץ, וברי שבתמיכה כלל חרדית אוכל בעזרת ה' לנצח בסיבוב הראשון".

דייטש מציין עוד כי השבוע הוא קיבל הוראה של מועצת גדולי התורה החסידית להתמודד עד לסוף המירוץ לראשות העיר והם בירכו אותו בהצלחה ואף הוציאו קול קורא.

"בנסיבות אלה", כותב דייטש, "אני וכן מעגלים גדולים בציבור מאמינים שהזמן בשל לשיקול מחדש מצד 'דגל התורה', לנקוט בצעד אמיץ ולתמוך בי כמועמד היחיד שיכול לנצח את עופר ברקוביץ".

לטענת דייטש: "האלטרנטיבה היא, שבסופו של דבר ייבחר בירושלים ראש עיר שאינו מהציבור החרדי, בבחינת 'זה לא נהנה וזה חסר'".

דייטש מציין עוד במכתבו כי למרות המו"מ שהתפוצץ בינתיים, "הנושאים שעמדו במחלוקת בינינו כבר אינם רלוונטיים היום; זאת משום שאנחנו ברשימות נפרדות. מבחינתי, האפשרות להגיע לתמיכה כלל חרדית במועמדתי לראשות העיר עדיין רלוונטית ועדיין נמצאת על השולחן".

"אני מוכן לפנות מזמני כל שעה כדי לשבת עם ראשי 'דגל התודה' ולדון על הסיכומים אליהם נגיע לתמיכה במועמדתי לראשות העיר", כותב דייטש לראשי דגל. "לצד הבנות לשיתופי פעולה במועצת העיר בין שתי הסיעות".

דייטש מציין כי הוא זוכה לתמיכה גם מחוץ למגזר החרדי, בהם אנשי הציונות הדתית; תוך שהוא מעלה טענה כי מועמדותו עלולה לגרום לשיח אנטי דתי. "קשה להתעלם גם מכך שיתר המועמדים אינם מנסים כלל להפוך את סוגיית היותי חרדי לנושא בקמפיין".

את מכתבו מסיים דייטש בנימה אישית - על הסיוע לדבריו שנתן לכל אזרח ולכל מגזר ומסכם: "אם נתאחד מחדש, נוכל לעשות הרבה יותר, יש לנו הזדמנות. אני משוכנע בכך. בואו נעשה הכל כדי לנצל אותה לטובת ירושלים ותושביה".

דייטש דגל התורה ירושלים בחירות מוניציפאליות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד