י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

כך פתחו את מטה ש"ס בגבעת זאב

בכירי תנועת ש"ס הארצית ירדו לשטח כדי להשתתף בטקס פתיחת המטה המרכזי בגבעת זאב • ח"כ הרב בן צור: "סימנו את גבעת זאב כיעד אסטרטגי" • בטקס השתתפו יו"ר סיעת ש"ס בכנסת חה"כ  יואב בן צור, ח"כ מיכאל מלכיאלי, ח"כ ינון אזולאי, מנכ"ל ש"ס חיים ביטון ויו"ר סיעת ש"ס גבעת זאב יוסי מועלם • כל הפרטים על הגבעה שקמה לתחייה

קרדיט: שמוליק דריי
קרדיט: שמוליק דריי

בצעד חסר תקדים התייצבו השבוע בכירי תנועת ש"ס הארצית בפתיחת המטה המרכזי של גבעת זאב. התנועה רואה בגבעת זאב יעד אסטרטגי חשוב בזירה המוניציפלית, היא מאמינה ביכולת של בני התורה הספרדים להתאחד, ובפתיחת המטה הוכחה העשייה הענפה של הנציגים למען תושבי העיר. "סימנו את גבעת זאב כיעד אסטרטגי", אמר יו"ר סיעת ש"ס בכנסת, חה"כ יואב בן צור. "לא לחינם ירדנו כל בכירי התנועה לשטח. יש לנו פה נבחרת חזקה ומוצלחת ורק תנועת ש"ס תוכל לסייע למקום כזה במשרדי הממשלה".

לדבריו הצטרף גם חה"כ מיכאל מלכיאלי שאמר כי "יש פה אנשים בגבעת זאב שעושים צחוק מהספרדים. לקחו ספרדי והכניסו אותו ברשימה שלהם במקום רביעי, מקום לא ריאלי, העיקר לקנות את הספרדים בזול. זה צחוק וליצנות. רק ש"ס חזקה תוכל להמשיך ולפתח את הקהילה החרדית בגבעת זאב".

במהלך טקס הפתיחה, השיק יוסי מועלם, יו"ר תנועת ש"ס בגבעת זאב, את תכנית הבחירות. "ישנם אנשים שמסתפקים בסלוגנים מפוצצים, אנחנו בוחרים בעשייה. גבעת זאב עוברת מהפך, ש"ס תהיה הפתעת הבחירות".

גם חה"כ ינון אזולאי, התייחס לחשיבות שמייחסים בכירי התנועה לגבעת זאב. "הייתי עוזרו של השר דרעי", הוא אמר. "ואין לכם מושג כמה הוא מטפל ודואג לגבעת זאב. יש פה גאווה ספרדית אמיתית. אם לשפוט לפי טקס פתיחת המטה, אנחנו יכולים להמשיך להוביל ולשמש כמפלגה הגדולה".

האירוע זכה לסיקור תקשורתי נרחב שהציג את האווירה במקום, את הג'ינגלים החדשים שהושמעו עם כניסת בכירי ש"ס ואת האחדות של הרבנים הספרדים בעיר מאחורי התנועה. "הציבור הספרדי הוא החזק ביותר בגבעת זאב", אמר חיים ביטון, מנכ"ל ש"ס. "הקמנו פה בתי כנסת ומוסדות חינוך. עושים לנו תנאים, מבקשים שנוותר על הסגנות, אבל זה לא מקובל עלינו. אחינו האשכנזים רוצים להפוך את הגבעה לקריית ספר, מקום של שלטון יחיד".

ש"ס גבעת זאב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד