י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
אלעד בוערת

מנהל מטה 'דגל' הורחק ושוחרר למעצר בית

סוער בעיר החרדית: לאחר מעצרו של מנהל מטה פינדרוס, בעקבות ההפגנה שנערכה אמש (רביעי) סמוך לבית ראש העיר המכהן ישראל פרוש, הוא השתחרר בכפוף לתנאים מגבילים הכוללים את הרחקתו מהעיר • בכיר ב'דגל התורה' ל'בחדרי חרדים': "עצוב לראות את ההידרדרות שנוצרה"

מנהל מטה 'דגל' הורחק ושוחרר למעצר בית
חשוד חרדי מובא לבימ"ש. אילוסטרציה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

אלעד בוערת: לאחר שנעצר ונחקר במשטרת ראש העין בחשד לניהול הפגנה לא חוקית מול בית ראש עיריית אלעד ישראל פרוש, הבכיר במטה דגל התורה בעיר, שוחרר ממעצרו ללא שהובא לבית המשפט.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי בין התנאים המגבילים שהוטלו עליו, מעצר בית למשך חמישה ימים וצו הרחקה מהעיר אלעד עד למחרת הבחירות, 01/11. בנוסף, נאסר עליו ליצור קשר עם ראש העיר פרוש וכן הפקדה כספית להבטחת התנאים.

כזכור, אמש (רביעי) סמוך לחצות, זמן קצר אחר הודעת בית המשפט על פסילת יצחק פינדרוס מלהתמודד לראשות העיר, נערכה הפגנה סוערת בפינת הרחובות יהודה הנשיא-בן שטח באלעד, מול ביתו של ראש העיר המכהן, ישראל פרוש. 

פעילי 'דגל התורה' ונערים המזוהים עם התנועה הליטאית מחו על פסילת מועמד המפלגה לראשות העיר והשמיעו קריאות נאצה נגד ישראל פרוש, בטענה שהוא עומד מאחורי המעשה.

כוחות משטרה שהוזעקו למקום, הבחינו במאות מפגינים ועל אף הוראות השוטרים לפיזור ההפגנה, מאחר ומדובר בהפגנה לא חוקית, המפגינים הרבים סרבו להתייחס ונשארו במקום.

במהלך הניסיונות לפזר את המפגינים, השוטרים עיכבו לחקירה חמישה חשודים שנלקחו לתחנת המשטרה, שם תושאלו בידי החוקרים ובתום חקירתם הם שוחררו לביתם, בין היתר בפעילות ראש העיר ישראל פרוש שהגיע לתחנת המשטרה.

הבוקר (חמישי) לאחר מאמצי איתור של חשוד נוסף, בחשד כי ארגן את ההפגנה הלא חוקית, הגיע החשוד, בן 28 מאלעד, לתחנת המשטרה ובסיום חקירתו נעצר ונחקר.

לאחר מאמצים מרובים של יו"ר סיעת דגל התורה אבי שטרן, שנמצא מהבוקר בתחנת המשטרה, סיכם עם המפקדים כי החשוד ישוחרר בתנאים מגבילים.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי במשטרה התכוונו להביאו מחר (שישי) לבית המשפט לדיון בהארכת מעצרו, אולם לבקשת פרקליטו, הדיון הוקדם ואמור היה להתקיים בשעה הקרובה בבית משפט השלום בפתח תקווה, אולם כאמור הוא כבר שוחרר.

בכיר ב'דגל התורה' אומר ל'בחדרי חרדים': "עצוב לראות את ההידרדרות שנוצרה בעקבות פעולות של גורמים חרדים שמבקשים לפגוע בהתמודדות הדמוקרטית והראויה של נציגם של גדולי הדור שליט"א יצחק פינדרוס". לדברי הבכיר, "אותם גורמים חרדים פועלים ברוב חוצפתם להאריך את מעצרו של פעיל המפלגה".

ישראל פרוש יצחק פינדרוס אלעד חקירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד