י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

אלו כלי המטבח שחייבים להיות בכל בית

האבזור ישפיע על השהות שלכם במטבח לא פחות מאשר העיצוב, התאורה וגודל החלל • רוצים לצייד מחדש את המטבח ולא יודעים מאיפה להתחיל? הנה 5 כלים שחובה להחזיק אותם בכל בית

קרדיט: pexels
קרדיט: pexels

המטבח הוא לדעת רבים החדר הכי חשוב בבית. מלבד הבישולים והארוחות המשפחתיות, זה המקום שאליו נגיע כאשר נרצה להירגע או לארח חברים וליהנות מפרטיות. עם זאת, השהות שלנו במטבח לא מושפעת רק מהעיצוב שלו או מגודל החלל אלא גם מהציוד שיש בתוכו. זו הסיבה בגללה אבזור הוא חלק בלתי נפרד מעיצוב מטבח ובשבילו צריך להכיר לפחות 5 כלים שחובה להחזיק בכל בית

  1. בלנדר מוט

בלנדר מוט הוא המוצר היחיד ברשימה שבו לא תוכלו להשתמש בשבת כי הוא חשמלי, אבל ההשקעה בו שווה כל שקל. בעזרת בלנדר מוט ניתן לטחון כמעט את כל סוגי חומרי הגלם והוא אידיאלי להכנת מרקים בחורף.

השימוש בבלנדר נוח, פשוט וקל ואין צורך בשום סוג של ניסיון או רקע קודם כדי להפעיל אותו. הטיפ היחיד הוא לבדוק היטב את חומרי הגלם שמהם המוט מיוצר ולתת עדיפות לבלנדר שיכול להתאים גם עבור הכנת קוקטיילים, שייקים וערבול מזון חם וקר. כמו כן, ודאו שהידית ארגונומית ונוחה.

  1. קולפנים

קולפן הוא פריט חיוני במטבח כי אפשר להשתמש בו לצרכים שונים. השימוש הסטנדרטי הוא כמובן בקילוף בטטות ותפוחי אדמה, אך יש כאלה שנעזרים בו גם בשביל להגיש פירות לילדים. בנוסף, קולפן חלבי יכול לשמש לגירוד פרמז'ן בארוחות עם גבינה וקולפן נפרד יסייע לכם לעצב גזרים, קישוא וקולורבי בארוחות בשריות.

  1. סכינים

חובבי קולינריה מקצועיים מציבים את הסכינים שלהם בראש סדר העדיפויות. סכין חדה תאפשר לכם לשלוט בחיתוך הבשר והעוף והיא תחסוך מכם מאמץ פיזי מיותר. את הסכינים אתם יכולים להשיג בערכה מסודרת, או לחילופין לרכוש כל דגם מועדף בנפרד.

בכל מקרה, חשוב לאחסן את הסכינים הרחק מהישג ידם של ילדים או לנעול את המגירות הרלוונטיות עם אמצעי הגנה מתאימים.

  1. תבנית צלייה

לא כדאי להקל ראש בחשיבות של תבנית צלייה במטבח המודרני. למעשה, רצוי להחזיק לפחות כמה סוגים שונים של תבניות בגדלים שונים ולהשתמש מדי פעם בתבניות חד פעמיות כדי לחסוך את הצורך בשטיפת כלים. תבנית הצלייה גם צריכה להתאים לתנור שלכם, לסוג המאכלים שאתם נוהגים להגיש למשפחה ולהרגלי האירוח בשבתות וחגים.

  1. מטחנת תבלינים

הדברים הקטנים עושים הבדל גדול במטבח ומטחנת תבלינים היא בדיוק המוצר שיוכיח לכם את זה. אם עד היום נאלצתם להתאמץ כדי לקצוץ תבלינים, הגיע הזמן שתעברו למטחנה ייעודית.

המטחנה תאפשר לכם להכניס עלים שלמים של התבלין הרצוי ובכמה תנועות זריזות לקבל אותם קצוצים, טריים ומוכנים לשדרוג המנה.

SEO מטבח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד