י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
הקרב על העיר החרדית

פינדרוס מערער לבג"ץ; דרעי יפגין באלעד

יממה לאחר הודעת בית משפט המחוזי בלוד על פסילת מועמדותו של יצחק פינדרוס לראשות העיר אלעד, הוא מתכוון להגיש בשעות הקרובות ערעור לבג"צ, בדרישה לאפשר לו להתמודד • במקביל, יו"ר ש"ס אריה דרעי צפוי להגיע הערב למפגן מחאה נגד פסילת פינדרוס, שיתקיים באלעד

פינדרוס מערער לבג"ץ; דרעי יפגין באלעד
צילום: Aharon Krohn/Flash90

הקרב על ראשות העיר אלעד: לאחר שמועמדותו נפסלה על ידי משפט המחוזי בלוד, יצחק פינדרוס צפוי לערער בשעות הקרובות לבית המשפט העליון, בדרישה לאפשר לו להתמודד לראשות העיר, נגד מועמד אגודת ישראל ישראל פרוש.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי בשעות אלו מתכנסים טובי עורכי הדין ובראשם עו"ד עמית חדד ממשרדו של עו"ד יעקב וינרוט ז"ל, בכדי להכין את עתירתם לבית המשפט העליון, בתקווה כי בג"ץ יקבל את העתירה ויאפשר ליצחק פינדרוס להתמודד לראשות העיר אלעד, מתוך מטרה שהעתירה תוגש כבר בשעות הקרובות.

עו"ד עמית חדד, שוחח עם 'בחדרי חרדים' ואמר "אנחנו כנראה נגיש את העתירה", אם כי טרם ברור מתי העתירה תוגש בפועל, כאשר הבחירות לרשויות המקומיות צפויות להיערך בעוד 11 ימים.

בתוך כך, בצל הסערה בעיר אלעד, יגיע היום (חמישי) יו"ר ש"ס השר אריה דרעי לעיר "לכנס מחאה אדיר לכבודה של תורה!", בו אמורים להשתתף ציבור התושבים, בראשות שורת רבנים, חברי כנסת, המועמד שנפסל לראשות העיר יצחק פינדרוס, וסגני ראש העיר צוריאל קריספל וברק צברי.

כזכור, תושבי אלעד הופתעו לגלות אמש (רביעי) כי בית המשפט המחוזי בעיר לוד, קבע כי מועמדותו של יצחק פינדרוס לראשות העיר אלעד נפסלה, לאחר שהעתירה שהגיש נגדו שי נתן התקבלה והשופטים מצאו פגם בהתנהלותו בכל הנוגע להעברת מרכז חייו לעיר החרדית.

 

 

יצחק פינדרוס מונציפלי 2108 עתירה לבגץ אלעד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד