י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
לראשונה בהיסטוריה

הגרלת העתק שמשגעת את הרחוב החרדי: ששה מיליארד שקלים

בארה"ב יוגרלו ביום שלישי הקרוב, קרוב לשני מיליארד דולרים, סכום השווה לששה מיליארד שקלים | החרדים בארה"ב, באירופה ובישראל, בוחשים גם הם בנושא ונמצאים במירוץ אחר השגת כרטיסי הגרלה, כדי לנסות את מזלם | מה קורה אם ישראלי זוכה, איך הוא מקבל את הזכייה?

הגרלת העתק שמשגעת את הרחוב החרדי: ששה מיליארד שקלים
הגרלת לוטו בשעת מעשה צילום: unsplash

תחלמו בגדול, אתם יכולים לזכות בכמעט שני מיליארד דולר. ביום שלישי הקרוב תתקיים בארה"ב הגרלה של הלוטו האמריקאי, הגרלת "מגה", הפרס הגדול עומד נכון לעכשיו על 1.6 מיליארד דולר, סכום השווה לכ-6 מיליארד שקלים, זה יהיה הפרס הלוטו הגדול ביותר בהיסטוריה של ארה"ב, ועד רגע ההגרלה הסכום ימשיך לטפס מעלה, ויכול להגיע לשני מיליארד דולר, מאחר ובארה"ב ככל שקונים יותר כרטיסים, הסכום עולה.

בישראל הסיכוי לזכות בלוטו של מפעל הפיס, הוא 1 ל-17 מיליון, והסיכוי בארה"ב זה אחד ל-302 מיליון.

מודעות אודות ההגרלה ברחוב החרדי

בהגרלה האחרונה שהתקיימה ביום שישי, 15 אנשים זכו במיליון דולר כל אחד, הם ניחשו את חמשת המספרים, אך לא ניחשו את המספר הנוסף. מה שגרם להעלאת סכום הפרס הראשון לכמעט ששה מיליארד שקלים, שבוודאי עוד יעלה בשלושת הימים הקרובים.

ההגרלה תתקיים ביום שלישי בשעה 23.00, זמן מקומי בפלורידה, חמישה כדורים לבנים יוגרלו מתוך 69 כדורים, וכדור אחד אדום - שזה המספר החזק - שייבחר מתוך 26 כדורים.

כדי לזכות לנסות ולזכות בפרס האגדי, מספיק להשקיע 2$ בלבד, עבור ניחוש אחד, עם אפשרות לנחש בעצמכם את המספרים, וישנה אפשרות נוספת המכונה בישראל 'לוטומטי' - לתת למחשב לבצע בחירה אקראית של מספרים.

הסכום עומד כרגע כאמור על 1.6 מיליארד דולר, לזוכה ישנה אפשרות לקבל את הסכום בפריסה של 30 תשלומים למשך 29 שנים. מנגד, כמעט כל הזוכים עד הלום העדיפו את אופציית "המזומנים", מה שיותיר בידו של הזוכה, "רק" קצת יותר ממחצית מהסכום.

אחד הכרטיסים שנרכש בישראל

מתוך סכום הזכייה, מס ההכנסה הפדרלי ייקח 25 אחוז, כשהסכום יכול להשתנות לפי המדינה בה נקנה הכרטיס, חלק מהמדינות הגדולות בארה"ב, כולל קליפורניה וטקסס, אינן לוקחות מסים גדולים על פרסי הלוטו, ולכן הזוכים באותן מקומות יהיו קצת יותר עשירים.

הסערה סביב ההגרלה הגדולה, שעומדת בראש סדר היום החדשותי בארה"ב, לא פסחה אף על המגזר החרדי. ברחוב החרדי כולם שחו על החלום להרוויח סכום עתק בקלות, והוא היכה גלים בשכונות החרדיות באמריקה ול'בחדרי חרדים' נודע כי בימים האחרונים רבים מהמגזר החרדי, תוהים ומנסים לברר, היכן ואיך ניתן להשתתף בהגרלה כאן בישראל.

ישנם מספר חנויות בישראל בריכוזים החרדיים שמוכרים את הכרטיסים, בארה"ב הם עולים שני דולר, כאן הם עולים כפול, מאחר ויש הוצאות הטסה של הכרטיסים וחלוקתן לחנויות המוכרות. יש לציין שאזרח ישראלי לא יכול לקבל אם זכה, אך תמורת סכום "קטן", יימצא האיש בארה"ב "שיסכים" לדרוש את הפרס בשביל "עמלה" קטנטנה.

לוטו הגרלה בארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד