י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
חשיפת 'בחדרי'

ברגע האחרון: דגל חתמה עם ש"ס ותוקפת

כפי שנחשף ב'בחדרי', על אודות הפנייה מצד 'דגל' ל'אגודה' לחתום על הסכם עודפים בירושלים, פנייה שלא נענתה עד היום - המועד האחרון לחתימת הסכם עודפים, בשל כך בלית ברירה חתמה דגל על הסכם עודפים עם סיעת ש"ס

ברגע האחרון: דגל חתמה עם ש"ס ותוקפת
צביקה כהן - אליעזר ראוכברגר צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

חשיפת 'בחדרי חרדים': 'דגל התורה' בירושלים תחתום הסכם עודפים עם ש"ס, זאת לאחר ש'אגודת ישראל' סרבה להשיב בנושא לבקשת 'דגל התורה'.

כזכור, 'בחדרי חרדים' חשף לראשונה ש'דגל התורה' פנתה ל'אגודת ישראל' בבקשה לחתום על הסכם עודפים בבחירות בבירה. הבקשה נעשתה בקבוצת הוואצאפ שהוקמה עוד בתקופת האחדות והמו"מ בין שתי הסיעות החרדיות.

כאמור, הבוקר מפרסמת 'דגל התורה' הודעה רשמית בנושא שבה נכתב, כי לאור ההתעלמות מצד 'אגודת ישראל', ועל מנת שאכן שום קול חרדי לא יילך לאיבוד חלילה, ומאחר והיום (ראשון) הוא המועד האחרון לחתימה על הסכם עודפים, החליטו סיעות 'דגל התורה' וש"ס לחתום ביניהם על הסכם עודפים וכך להבטיח את מקסום הקולות ולוודא שקולות חרדים יכניסו כמה שיותר נציגים חרדים למועצת העיר ירושלים.

אליעזר ראוכברגר יו"ר 'דגל התורה' בעיריית ירושלים, הגיב למהלך ואמר כי "יש כאלה ששולחים מכתבים ומבקשים בקשות, ועושים הצגות של שלום ורצון לשיתוף פעולה. אבל בפועל אין להם כנראה בעיה לאבד קולות חרדים ולפעול לכך שקולות חרדים יילכו לאיבוד או לחיזוק מפלגות שאינן פועלות ברוח חכמים וגדולי התורה לאורך הדורות".

ראוכברגר המשיך והבהיר: "אנחנו בדגל התורה פעלנו לפי הוראת רבותינו שצריך לעשות כל מאמץ שאף קול חרדי לא יילך לאיבוד, ושמי שיהנה מעודפי קולות יהיו נציגים חרדים. אבל אגודת ישראל החליטה לפעול נגד טובת הציבור החרדי בירושלים ולא לדאוג לעודפי הקולות שיהיו, ולכן החלטנו לחתום על הסכם עודפים עם ש"ס, וכך לוודא שקולות חרדים אכן יכניסו למועצת עירית ירושלים נציג חרדי. כך דואגים באמת לקדושת ירושלים ולצרכי הציבור החרדי בעיר, ולא באמצעות מכתבים פומביים ובהצגות ומן השפה ולחוץ".

הסכם עודפים דגל התורה אגודת ישראל ש"ס פילוג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד