י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"לא היה אחראי למעשיו"

חודשיים אחרי: הבחור זוכה מדקירת חבירו

חודשיים לאחר שדקר את חברו בישיבה, החליט בית המשפט לזכות אותו מכתב האישום • הדוקר יישאר בבית חולים פסיכיאטרי

חודשיים אחרי: הבחור זוכה מדקירת חבירו
החשוד דקירה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

תלמיד ישיבת כנסת הגדולה שדקר ופצע את חברו במודיעין עילית, "לא היה אחראי למעשיו בעת ביצוע העבירה", קבע השופט ובהסכמת הצדדים, השופט עמירם (עמי) קובו החליט לזכות את הנאשם.

משמעות הדבר, שתלמיד הישיבה שהיה קטין בעת ביצוע הדקירה, חוזר לאשפוז בבית חולים פסיכיאטרי שם ישהה עד להתכנסות ועדה רפואית שתקבע האם הוא כשיר לחזור ולשהות ללא פיקוח 24/7. הפסיכיאטר המחוזי קבע כי בזמן ביצוע העבירה הנאשם לא היה אחראי למעשיו, למרות שהיום הוא כשיר לעמוד לדין. "לא ניתן להוכיח מודעות למעשיו בעת ביצוע העבירה", אומר ל'בחדרי' פרקליטו עו"ד בן מעוז.

הדקירה אירעה לפני כחודשיים בט"ו אלול, על פי כתב האישום שפורסם ב'בחדרי חרדים', מסיבה שאינה ידועה, החליט תלמיד הישיבה לפגוע בחברו הלומד יחד איתו בישיבה במודיעין עילית. בן ה-17 הצטייד בסכין והחביאה על גופו. בסמוך לשעה 12:00, ניגש לחברו, אחז בחוזקה בעורפו והובילו לכיוון תאי השירותים שבסמוך. תלמיד הישיבה אמר לחברו "אני אראה לך מה זה", שלף את הסכין והחל לדקור אותו.

על פי כתב האישום שהוגש על ידי עו"ד דן כהן, הנפגע ביקש מהדוקר להפסיק ונפל ארצה, אך הבחור לא הפסיק והמשיך לדקור אותו - עד שתלמיד נוסף שהבחין בנעשה ועצר אותו ממעשיו. לאחר מכן, נמלט מהמקום לעבר חדרו בפנימיית הישיבה. כתוצאה ממעשיו של הנאשם נגרמו למתלונן חבלות, הוא פונה במצב קשה לבית החולים שם אושפז, מצבו הוטב במהירות והוא שוחרר לביתו.

מודיעין עילית כנסת הגדולה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד