ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
מזעזע

אלמנת ההרוג בתאונה: גילינו את המוות של בעלי ברשת החברתית

יומיים לאחר שנפטר יגאל סעדון ז"ל, תוך כדי שרכב על אופניו סמוך לביתו בשטח חקלאי ליד היישוב ברכיה, הנהג שפגע בו הסגיר עצמו למשטרה והתברר כי נהג ללא רישיון • האלמנה סיפרה: "גילינו את המוות כשראינו תמונה שעלתה לרשתות החברתיות של זירת התאונה וזיהינו האופניים"

אלמנת ההרוג בתאונה: גילינו את המוות של בעלי ברשת החברתית
יגאל סעדון ז"ל על רקע התאונה צילום: דוברות המשטרה; המשפחה

בערב שבת קודש נהרג יגאל סעדון ז"ל, תושב היישוב ברכיה, לאחר שרכב על אופניו בשטח חקלאי סמוך למקום מגוריו - ונפגע מטרקטורון או אופנוע. היום (ראשון) לאחר כיומיים, הנהג שפגע בו הסגיר את עצמו לידי המשטרה ומעצרו הוארך.

במהלך בדיקת המשטרה בעניינו, התברר שהדורס נהג ללא רישיון נהיגה.

"הילדים קיבלו את ההודעה בצורה מאוד מאוד קשה. גילינו את המוות כשראינו תמונה שעלתה לרשתות החברתיות של זירת התאונה וזיהינו את האופניים", סיפרה אלמנתו גלית ל-ynet. בית משפט השלום באשקלון האריך בחמישה ימים את מעצרו של נהג האופנוע שחשוד בהריגתו והפקרתו של יגאל סעדון ז"ל.

גלית סעדון, אלמנתו של יגאל סעדון (50), אב לחמישה, אמרה באולפן ynet כי "יגאל, כמו כל יום שישי, יצא לקניות, והוא חזר הביתה בשביל עפר צדדי, כי הוא פחד לנסוע בכבישים. הוא תמיד אמר לילדים כמה אופניים חשמליים מסוכנים וכמה צריך להיזהר ולא לנסוע בכבישים אלא רק בדרכים צדדיות. תמיד אמר את זה".

ביום שישי בשעה 14:30 נמצא יגאל בן 50 בשטח חקלאי לאחר שככל הנראה נפגע מכלי רכב. צוותי מד"א איחוד הצלה ביצעו בו פעולות החייאה ממושכות, אך לאחר זמן קצר לא נותר להם אלא לקבוע את מותו.

יעקב ישראל בר יוחאי חובש באיחוד הצלה סיפר: "ביצענו פעולות החייאה על רוכב האופניים החשמליים שסבל מפגיעה רב מערכתית כתוצאה מתאונה עם מעורבות טרקטורון. למרבה הצער בתום מאמצי החייאה נאלצו את מותו בזירת התאונה". בר יוחאי הוסיף: "הייתי בסמיכות למקום תוך כדי קניות לקראת שבת ויצאתי מיידית למקום. מצער היה לראות בזירת התאונה את החלות והמוצרים שרוכב האופניים שנהרג קנה אף הוא לקראת שבת".

"יגאל שכב בשדות ללא טיפול הרבה זמן. אולי חצי שעה" אמרה אשתו גלית סעדון ל-ynet. לדבריה, היא סבורה כי אם הנהג היה מזעיק עזרה, בעלה אולי היה בחיים היום.

הלילה, הנהג החשוד בדריסה בן 24, הסגיר עצמו בתחנת המשטרה באשקלון בליווי עורכי דינו והועבר לחקירת בוחני התנועה, ובית המשפט האריך את מעצרו בחמישה ימים.

מועד הלוויתו של יגאל סעדון ז"ל, תיערך בשעה 15:30 במושב ברכיה.

תאונת דרכים פגע וברח אופניים חשמליים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד