י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
נתניהו הבן נחלץ להגן על אביו

"למרות שהייתי בן 4, אני אחראי לרצח רבין"

נתניהו הבן נחלץ להגן על אביו: נכדתו של רה"מ לשעבר יצחק רבין ביקרה היום בטקס לזכר סבה את בנימין נתניהו: "הפסיקו את ההסתה וההשתלחות, יישפך פה דם" • בתגובה שלף יאיר מהארכיון פוסט אותו כתבה נכדתו של רבין ובו היא מייחלת לרצח אביו - רה"מ

"למרות שהייתי בן 4, אני אחראי לרצח רבין"
מארק ישראל סלאם, פלאש 90

בתקופה האחרונה נמצא בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, בעין הסערה לא מעט. כאשר במחנה השמאל מתקיפים אותו חדשות לבקרים, משל היה ראש הממשלה בכבודו ובעצמו.

נתניהו, שהדברים שכותב ברשתות החברתיות יוצרים לא מעט סערות בכלי התקשורת ובקרב עיתונאים, פרסם היום פוסט בחשבון הפייסבוק שלו בו התייחס לנאומה של נכדתו של רה"מ לשעבר יצחק רבין ז"ל בטקס יום השנה לסבה שנערך היום.

רוטמן האשימה את מה שהיא כינתה "דוברת במשרד ראש הממשלה" כי העלתה ציוץ מסית כנגד סבה ובו נכתב לטענתה שהוא "בוגד", ולאחר מכן אמרה, הרמיזה עבה לנתניהו ולמקורביו"הפסיקו את ההסתה וההשתלחות, יישפך פה דם".

בתגובה העלה נתניהו הבן צילום מסך של רוטמן שבו היא מייחלת ל-"רצח נתניהו".

יצוין כי נתניהו האב הכחיש את טענת רוטמן מעל דוכן הנאומים. התברר למפרע כי טענתה הקשה של רוטמן - לפיה אנחנו משלמים את ההסתה כביכול מכספי המסים - נשענה על ציוץ סאטירי בטוויטר שפרסמה אישה שכלל לא עובדת עם נתניהו; ואם זה לא מספיק - הרי שלא מוזכרת בו המילה "בגידה", על כל הטיותיה.

בפוסט אחר שפרסם נתניהו הבן הוא התייחס לדברים של יו"ר האופוזיציה ציפי לבני היום בכנסת וכתב בציניות: "למרות שהייתי בן 4, גם אני אחראי לרצח רבין".

בהמשך העלה נתניהו פוסט ובו ציטוטים קשים ודברי הסתה של יצחק רבין ז"ל כנגד המתיישבים ביהודה ושומרון. מדובר בהקלטות משנת 76' בהן כינה את המתיישבים "סרטן" ואת ההתנחלויות "מקום מחורבן". באשר לדברים הללו כתב נתניהו: "כן, אבא שלי הוא זה שמפלג את האוכלוסייה הישראלית…. ועוד לא הזכרתי את אלטלנה (חפשו בגוגל)", כאשר הוא רומז למעורבות של רבין באירוע בו נהרגו 16 לוחמי אצ"ל.

יאיר נתניהו רוטמן יצחק רבין בנימין נתניהו טקס אזכרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד