י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
דרעי: "מהפכה של ממש"

הכירו: בוגר ישיבת מיר שמונה לתפקיד בכיר

יו״ר ש״ס, השר אריה דרעי, ממשיך בתנופת מינוי בכירים חרדים: חיים יפרח מונה לממונה על מחוז ירושלים במשרד הפנים • מדובר בתפקיד משמעותי בדרג הניהולי הבכיר של משרד הפנים

הכירו: בוגר ישיבת מיר שמונה לתפקיד בכיר
תפקיד משמעותי. חיים יפרח צילום: יח"צ

שר הפנים, הרב אריה דרעי, ממשיך בתנופת מינוי חרדים בכירים בשירות המדינה. אחרי שהשלים בהצלחה בשבועות האחרונים את מינויו של עו״ד רפאל אסרף ליו״ר הועדה למינוי דירקטורים בתאגידים העירוניים, הביא היום השר דרעי לאישור הממשלה את מינויו של ר׳ חיים יפרח לממונה על מחוז ירושלים במשרד הפנים. מדובר בתפקיד משמעותי בדרג הניהולי הבכיר של משרד הפנים.

חיים יפרח הינו בוגר ישיבת מיר ומתגורר בשכונת גבעת שאול בירושלים וילדיו מתחנכים בתלמודי התורה. מלבד זאת, הוא בעל תואר ראשון בהנדסת תעשיה וניהול ותואר שני במנהל עסקים ממכון לב.

הוא שימש כסגן הממונה על המחוז, ובתפקידו הקודם כמנהל אגף תיאום ובקרה וקודם לכן ממונה רשויות במנהל התכנון. היום כאמור, הביא השר דרעי לממשלה את מינויו כמנהל מחוז ירושלים, מינוי שאושר פה אחד.

השר דרעי אמר היום: ״הצלחנו בס״ד בתקופת כהונה זו במשרד הפנים ובמשרד לפיתוח הנגב והגליל להוביל מהפכה של ממש בנושא קידומם של חרדים מוכשרים בתפקידי ניהול בשירות המדינה ובפרט במשרדים שתחת סמכותי.

זאת מלבד תיקון החקיקה שהובלנו (בסעיף 15 לחוק שירות המדינה מינויים) המורה על ייצוג הולם לחרדים בשירות המדינה ותיקון חוזר המנכ״ל המכיר בהסמכה לרבנות כחלופה לתואר אקדמי ברשויות המקומיות.

תהליכים אלו יש בהם כדי לתרום תרומה משמעותית לחברה, הן בהגדלת הפיריון והן בתועלת מיצירת נבחרת מובילה בשירות המדינה אשר ערכים ומסירות הם נר לרגליה״.

דרעי ש"ס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד