י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

ההבטחות הפכו למציאות: הושקה דירה לדוגמה

בערב חג הסוכות נקבעה מזוזה בדירה לדוגמה בפרוייקט היוקרתי ג'רוזלם אסטייטס שבמתחם שנלר • במהלך החג ולאחריו הגיעו מתעניינים רבים לצפות בדירה ותגובתיהם הוכיחו כי מדובר באחד מהפרוייקטים החרדיים היוקרתיים והמושקעים ביותר 

ההבטחות הפכו למציאות: הושקה דירה לדוגמה
צילום: חיים שוורץ

בערב חג הסוכות זה קרה: יזמי ומנהלי החברה קבעו מזוזה בדירה לדוגמה שהושלמה, רוהטה ואובזרה לתפארה כדי להמחיש לבאים למתחם את רמת הביצוע והמפרט הגבוה, וגם לתת את התחושה הסופית של היוקרה וההדר של ג'רוזלם אסטייטס במתחם שנלר - פרויקט של חברת Isa Group, ועקיבא זוריבין שהציב זה מכבר, סטנדרטים אחרים למגורים בירושלים.

במהלך החג ולאחריו, הגיעו לבקר יהודים רבים מכל העולם בדירה לדוגמה וכן בסוכה הגדולה שנבנתה תחתיה. עשרות דיירים שכבר רכשו, וכאלו ששואפים לרכוש דירה בפרויקט יצאו מלאי התפעלות ממה שראו בשטח, מהבנייה המתקדמת כמו גם מהמחשת פנים הדירה לדוגמה. חלק נכבד מהם אף ניצל את ההזדמנות להצטרף להצלחה, לסגירת עסקאות ולבחור את דירת החלומות שלהם.

קרדיט: חיים שוורץ

אנשים שמבינים דבר או שניים ביוקרה וסגנון חיים מהארץ ומהעולם, השתאו. הם יצאו מגדרם בהתפעלות לאחר הביקור כאשר הם טוענים בתוקף כי זוהי ללא ספק המחלקה הראשונה בסוויטות היוקרה בעיר הקודש.

אחד הלקוחות שניצל את ביקורו בארץ בימי החגים, סיפר את רשמיו: "הדברים שהיו חשובים לי במיוחד בפרויקט זה השקט והשלווה והאווירה הכללית. כעת, לאחר שמרבית הבנייה הושלמה, ניצלתי את היכולת להתרשם בצורה בלתי אמצעית מן הפרויקט ואני יכול לומר שהתעליתם על כל ציפיותיי".

מבקר נוסף, לקוח מאנגליה גילה כי הוא התרגש בצורה בלתי רגילה לעלות אל הדירה הפרטית שלו בבניין מספר 12 ולצפות בפנורמה הירושלמית הנשקפת לכל מלוא רוחב החלונות הגדולים מחדרי הבית, "אי אפשר להתעלם מהביצוע חסר הפשרות ומהקדשת תשומת הלב לפרטים הקטנים ביותר בלי לחסוך בממון או משאבים", אמר.

מי שעובר באיזור יכול לראות את הבניינים עומדים על תילם מעליהם שלושת המנופים, סביבם רוחשת פעילות יום ולילה.

הדירה לדוגמה בקומה הראשונה בבניין 2 (הכד) מאויישת ומרהיבה: כל פרטי המפרט הסופי הובאו אליה כמו, חלונות הענק הייחודיים עשויי אלומיניום מחופה עץ, חיפויי קרמיקה יוקרתית, פאנלים-קרניזים, כלים סניטריים מפוארים, מטבח מרהיב ביופיו ועוד, הכול עד לפרט האחרון. כאשר לאלו הצטרפו גם פרטי הריהוט והסטיילינג אשר יובאו ממיטב מותגי היוקרה מאירופה, ברמה הגבוהה התואמת את היוקרה של הדירות בג'רוזלם אסטייטס

להתרשמות הקליקו כאן >>

שנלר נדל''ן ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד