י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

סגן שר הביטחון אלי בן דהן סייר באיחוד הצלה

במהלך הביקור הוצג לסגן השר בן דהן מוקד המבצעים הבינלאומי החדש של "איחוד הצלה" הנותן מענה לכ-1000 קריאות חירום ביממה ומצויד במיטב הטכנולוגיות, בכדי לאתר את מתנדב רפואת החירום הקרוב ביותר בכל מקרה רפואי, מתוך למעלה מ-5,000 מתנדבי רפואת החירום באיחוד הצלה

סגן שר הביטחון אלי בן דהן סייר באיחוד הצלה
צילום: איחוד הצלה

סגן שר הביטחון הרב אלי בן דהן הגיע היום (שני) לסיור במטה הארצי של ארגון "איחוד הצלה" בירושלים. סגן השר בן דהן הגיע לביקור על מנת להתרשם מפעילותם של רשת המתנדבים להצלת חיים של "איחוד הצלה" ברחבי הארץ וכן לעמוד על צרכי הארגון והאפשרויות שלו לסייע בפעילות קודש זו.

מנכ"ל איחוד הצלה משה טיטלבוים הוביל את הביקור יחד עם אחראי קשרי ממשל באיחוד הצלה שבי רפפורט במהלכו הוצג לסגן השר בן דהן מוקד המבצעים הבינלאומי החדש של "איחוד הצלה" הנותן מענה לכ-1000 קריאות חירום ביממה ומצויד במיטב הטכנולוגיות בכדי לאתר את מתנדב רפואת החירום הקרוב ביותר בכל מקרה רפואי, מתוך למעלה מ-5,000 מתנדבי רפואת החירום באיחוד הצלה.

כמו כן, קיבל סגן השר סקירה על פעילות המתנדבים בגזרות השונות ברחבי הארץ וכן על הפרויקטים השונים אותם מפעיל הארגון למען הקהילה כדוגמת "משפחה בטוחה" "תן כבוד" ועוד. מנכ"ל הארגון סיפר על התנהלות הארגון בשגרה ובשעת חירום ועל שיתופי הפעולה שלו עם כלל הגורמים בשגרה ובחירום.

סגן שר הביטחון הרב אלי בן דהן: "התרשמתי עמוקות מהארגון הנפלא הזה שמבוסס כולו על פעילות המתנדבים ומהרשת הנהדרת הפזורה בכל הארץ ונותנת מענה תוך פחות מ3 דקות. יותר מהכל הדהימה אותי האחדות שהארגון הזה מבטא בעצם שמו – "איחוד הצלה", בין המגזרים במדינת ישראל – הדתי, החילוני והחרדי יחד עם הערבי ומגזרים נוספים.

ארגון "איחוד הצלה" מבטא במעשיו את רוח ההתנדבות של עם ישראל – "המתנדבים בעם ברכו ה' ". בירכתי את המתנדבים הנפלאים האלו שימשיכו ויתרחבו לכל מקום ולכל אתר – ולהצליח במעשה ידיהם – הצלת חיים בישראל."

מנכ"ל איחוד הצלה משה טייטלבוים אמר בסיכום הביקור  "אני מודה לכבוד סגן שר הביטחון על שהקדיש מזמנ לבוא ולהכיר את הפעילות הענפה של איחוד הצלה ואת מגוון הפרויקטים השונים אותם מפעיל הארגון בכדי לדאוג לכך שבכל מקרה חירום יהיה בזמן הקצר ביותר מישהו שיוכל לתת מענה רפואי ראשוני עד להגעת האמבולנס".

עוד הוסיף טיטלבוים "אני בטוח כי כבוד סגן השר אשר הינו איש עשייה שפועל רבות למען עם ישראל יהיה שגריר טוב של איחוד הצלה בממשלה ובכנסת ויסייע לנו לקדם את המטרה האחת והיחידה לשמה אנו קיימים והיא 'הצלת חיים'".

בריאות איחוד הצלה אלי בן דהן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד