ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
"מדובר בפייק ניוז"

שוורץ מכחיש את שחרור התוקף המוסלמי

בתיעוד שהגיע ל'בחדרי חרדים' מכחיש ליפא שוורץ - החסיד שהותקף קשות לפני שבועיים בידי מוסלמי - את הדיווחים על שחרורו של התוקף • צפו בתיעוד

שוורץ מכחיש את שחרור התוקף המוסלמי
רגע התקיפה כפי שתועד במצלמות צילום: Yeshiva world news

בתיעוד שהגיע ל'בחדרי חרדים' נראה ליפא שוורץ - החסיד שהותקף קשות לפני שבועיים על ידי המוסלמי פארוק אפזאל ונעצר לאחר שתקף את שוורץ בברוקלין - כי הדיווחים על שחרורו של התוקף אינם נכונים.

"אני רוצה להכחיש את הפייק ניוז שפורסם - בנוגע לדיווח על כך שהתוקף שוחרר בערבות על ידי השופטת החרדית רחל פרייר".

"הדיווח לא נכון", אומר שוורץ, "התוקף נמצא במעצר מאחר והשופטת פסקה על סכום גבוה של 15,000 דולר ערבות, כשבדרך כלל במקרים כאלה הערבות היא נעה בין 1,000 ל-2,000 דולר".

"ופרט נוסף חשוב", הוסיף שוורץ, השופט רודריגז - שהחזיר את סעיף 'פשע שנאה' - השאיר את הסכום הגבוה עליו פסקה השפטת רחל פרייר, כך שהפרסומים נגד השופטת החרדית אינם נכונים".

כזכור, לפני שבועיים החשוד בן ה-37 ​​תקף את ליפא שוורץ בן ה-62 ללא סיבה, ולאחר מאבק הוא הואשם בפשע שנאה ובמספר סעיפים נוספים.

לאחר שהמשטרה המליצה על הסעיף של פשע השנאה, הפרקליטות המחוזית דחתה את ההאשמה הנ"ל, אך לאחר לחצים גדולים של פוליטיקאים ושל המשטרה, הפרקליטות חזרה בה והוסיפה את הסעיף החמור של פשע שנאה.

התקיפה שתועדה במצלמות אבטחה סמוכות, עוררה סערה גדולה בארה"ב, כאשר מיליוני אזרחי ארה"ב נחשפו לתיעוד. השופטת פסקה נגד המוסלמי ערבות בסכום של 15,000 דולר.

המוסלמי שהיכה בצורה אכזרית את ליפא שוורץ, חסיד בן 62, נעצר מיד לאחר התקיפה - שעה שניסה לתקוף עוד יהודי חסידי שניסה לגונן על שוורץ שנפצע.

האיש שהיכה את החסיד, צעק תוך כדי המכות מילים בגנות מדינת ישראל, והוסיף את המילה 'אללה' כמה פעמים.

שוורץ סיפר לתקשורת בארה"ב שהוא היה בדרך לבית הכנסת, בשדרה ה-13, כאשר לפתע שמע רכב עוצר, והנהג קופץ החוצה מן המכונית. "קפאתי מיד, בתקווה שהוא יחלוף על פני", אמר. אבל התוקף היה באטרף וזינק על שוורץ והחל להכותו.

שוורץ אמר שהוא ראה את המוות לנגד עיניו. "באותו רגע ראיתי את המוות מול העיניים שלי, ראיתי שתי אפשרויות, או שאני נלחם בחזרה ומתאמץ לצאת מהפיגוע הזה או...".

למזלו של שוורץ עובר אורח חרדי ראה את המכות, הוא ניגש לעבריין התוקף וניסה לעצור אותו מלתקוף, התוקף עזב את שוורץ והחל לרוץ אחרי הגבר השני, כשבהמשך הרחוב הוא נעצר על ידי שוטרים ומתנדבים של ארגון 'השומרים'.

התוקף העונה לשם, פארוק אזאל, בן 37 ​​תושב סטטן איילנד, הואשם בפשע שנאה. הוא הואשם בגרימת נזק של שבירת המשקפיים של שוורץ ובעוד מספר סעיפי תקיפה; בנוסף יש לו 8 תיקים על מעצרים בשנים האחרונות.

בורו פארק תקיפה אנטישמיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד