י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
קמפיין החרד"קים

הח"כ מציע תוספות לחוק הגיוס, שצפויה לטלטל את הקואליציה

הפוליטיקאים החרדים שקועים עד צוואר בבחירות המוניציפליות ויש מי שמנצל זאת לרעה, חבר הכנסת מהליכוד הצליח להחתים 18 מחבריו על סעיף אותו הוא דורש לכלול בחוק הגיוס שצפוי להיחקק במהלך המושב הנוכחי

הח"כ מציע תוספות לחוק הגיוס, שצפויה לטלטל את הקואליציה
קמפיין החרד"קים צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

18 חברי כנסת מסיעת 'הליכוד' חתמו על תוספת לחוק הגיוס, תוספת שתחייב את המדינה להקים צוות מיוחד שיילחם בתופעת קמפיין החרדקי"ם.

הכתב עמיחי אתאלי מדווח ב'ידיעות אחרונות', כי חלק מהח"כים החרדים צפויים לתמוך באופן לא רשמי, אך חלק אחר מהם צפוי לעורר מהומות.

לדבריו, המבחן הגדול ביותר להמשך את שלמות הקואליציה הוא חוק הגיוס, ו-18 חברי כנסת מ'הליכוד' הביאו כעת מוקש לא פשוט שצפוי לאיים על המשך שלמות הממשלה.

מי שעומד מאחורי היוזמה, הוא ח"כ מיקי זוהר, שהצליח להחתים שמונה עשר ח"כים מהמפלגה, על הסתייגות להצעת
החוק הנוכחית, את ההסתייגות הוא גיבש יחד עם יעקב וידר, ראש המטה החרדי בליכוד, תושב בני ברק, שמוביל מאבק נגד קמפיין החרד"קים.

על פי דיווחו של אתאלי, הסעיף שיעורר מהומות קובע, כי בתוך חודש ימים מאישור חוק הגיוס החדש, המדינה תהיה חייבת להקים צוות מיוחד שינסה להביא סוף להצקות ולהטרדות נגד חיילים חרדים.

וידר אמר בתגובה על הוספת הסעיף המדובר, "הציבור החרדי אוהב את חיילי צה"ל וגאה בהם, חוק הגיוס חייב לכלול מענה מקיף להסתה ולאלימות שאותם מתגייסים חרדים עלולים לספוג".

מיקי זוהר חוק הגיוס משבר קואליציוני קמפיין החרדקים יעקב וידר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד