י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
סיכנו חיי אדם

מעצרים: ייצרו תרופה המחייבת מרשם ומכרו לכל דורש

משטרת ישראל פשטה הבוקר על בתיהם של שבעה בני אדם ברחבי ישראל, עצרה ארבעה ועיכבה שלושה, בחשד שייצרו תרופות ללא שהוכשרו לכך ומכרו לכל דורש | אחד מהם חשוד בזיוף הורמון גדילה - יובא לדיון בעניינו הערב 

מעצרים: ייצרו תרופה המחייבת מרשם ומכרו לכל דורש
דוברות המשטרה

נוכח ראיות שהעלו חשדות לכאורה לביצוע עבירות נוספות, פתחה הבוקר (שלישי) היחידה הארצית למאבק בפשיעה הכלכלית (יאל"כ) בלהב 433 בחקירה גלויה, בתום תקופה במהלכה התבצעה פעילות סמויה.

בשעות הבוקר נעצרו 4 חשודים ועוכבו 3 נוספים לחקירה באזהרה בחשד למעורבות בעבירות טיפול רשלני בתרופות או בחומר רעיל, עבירות לפי פקודת הרוקחים, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות קשירת קשר לביצוע פשע והפרת פקודת סימני מסחר.

מדובר בחקירה מנוהלת על ידי משטרת ישראל בשיתוף משרד הבריאות.

בין העצורים, חשוד בזיוף הורמון גדילה המשמש כתרופה המחייבת מרשם רפואי ונמכרת אך ורק בבתי מרקחת. בשעה 17:00 לערך הוא יובא לבית משפט השלום בראשון לציון לדיון בעניינו.

על פי החשד, החשוד מייצר את התרופה מבלי שהוכשר לכך במטרה לשווק אותה ללא מרשם ומבלי שעברו פיקוח ובדיקת מעבדה כנדרש.

זה המקום להדגיש, כי לצד העבירות הפליליות והכלכליות, קיים סיכון בריאותי חמור של הציבור הנוטלים את החומרים, שכן השימוש בהם ללא צורך רפואי עלול לגרום למחלות.

משטרת ישראל תמשיך למקד אכיפה נגד תופעות המשפיעות באופן ישיר על שלומם ובריאותם של האזרחים על מנת להביא את מבצעי העבירה לדין.

הממצאים שהתגלו בפשיטה. צילומים: אגף פיקוח ואכיפה במשרד הבריאות ודוברות המשטרה

תרופות ללא מרשם זיוף מעצרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד