י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

אמא במשרה מלאה מקבלת משכורת לשנה

לאור הצלחת המבצעים הקודמים, מטרנה חוזרת השנה במבצע המוצלח והאהוב – משכורת לשנה מתנה ומזמינה את האמהות לנסות להגשים חלום ולזכות בפרס • הפרס הראשון הוא משכורת במתנה מדי חודש למשך שנה, ובנוסף, בכל יום חול, 2 משתתפות יזכו באריזות מטרנה לחצי שנה

אמא במשרה מלאה מקבלת משכורת לשנה
צילום: יח"צ מטרנה

מטרנה, המומחית בתזונת תינוקות- מלווה אתכן, האימהות כבר שנים רבות, ויודעת כמה אתן משקיעות, כדי לעשות טוב לכל בני הבית וגם לתינוקות הרכים. עבור מטרנה, אין ספק שאתן אימהות לדוגמא, ולאימהות כמוכן, מגיעה משכורת לשנה מתנה, זו הסיבה שבמטרנה החליטו לצאת עם מבצע "משכורת לשנה" – במסגרתו תוענק משכורת לשנה מתנה.

לאור הצלחת המבצעים הקודמים, מטרנה, הבחירה של אימהות ישראל מזה דורות,  חוזרת השנה במבצע המוצלח והאהוב – משכורת לשנה מתנה! ומזמינה אתכן לנסות להגשים חלום ולזכות בפרס הראשון, משכורת במתנה מדי חודש למשך שנה, ובנוסף, בכל יום חול, 2 משתתפות יזכו באריזות מטרנה לחצי שנה.

ההשתתפות במבצע קלה ופשוטה – קנו 2 אריזות תחליף חלב של מטרנה שבמבצע, שמרו את החשבונית, התקשרו לטלמסר 03-373-8000 ענו על שאלות כמה שיותר מהר ותוכלו לזכות – בכל יום חול, שתיים מהעונות נכונה הכי מהר, יוכלו לזכות במטרנה לחצי שנה במתנה, ואחת מכולן תוכל לזכות במשכורת לשנה! אספו יותר חשבוניות ותוכלו להגדיל את סיכויי הזכייה! 

לדברי עינת מוסקוביץ מנהלת שיווק במטרנה "מטרנה שמה לה למטרה להיות תמיד הכי קרובה לאמא, עם מגוון המוצרים האיכותיים ביותר, בכשרות הגבוהה ביותר. אנחנו מקפידים להיות קשובים לאימהות, ללוות אותן בכל צעד ולעזור להן עד כמה שניתן בגידול תינוקן. לאור העובדה שאנחנו במטרנה באמת מאמינים שעל העבודה שלכן, ההשקעה והמסירות של כל אמא, מגיע הרבה יותר, החלטנו לשוב עם מבצע משכורת לשנה.

מטרנה שמחה על ההזדמנות להקל עליכן האימהות ולהעניק לכן את האפשרות להישאר עוד קצת בבית עם התינוק... אני מזמינה כל אחת ואחת לנסות את מזלה ואולי לזכות בשנה רגועה ומאושרת עם משכורת לשנה, מתנת מטרנה או לזכות במטרנה לחצי שנה חינם".

המבצע יתקיים בין התאריכים ב' חשוון – ג' כסלו תשע"ט 11.10-11.11 יש לשמור את חשבונית הקניה כהוכחה לזכייה. בכפוף לתקנון המבצע.

מטרנה מבצע משכורת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד