י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"בזאת יבחנו דבריך"

פינדרוס לפרוש: דרוש לדחות את הבחירות

המועמד לשעבר יצחק פינדרוס, פנה לראש העיר המכהן באלעד ישראל פרוש, באמצעות מכתב, בו הוא מבקש לפעול יחד כתף אל כתף כדי לדחות את מועד הבחירות בעוד שבוע

פינדרוס לפרוש: דרוש לדחות את הבחירות
פינדרוס צילום: יונתן זינדל / פלאש 90

הדרמה באלעד מסרבת לרדת מסדר היום. לאחר ההפסד הצורב של יצחק פינדרוס והסיעות שעמדו מאחוריו, ש"ס ודגל התורה - המועמד לשעבר יצחק פינדרוס, קורא לישראל פרוש להצטרף אליו ולדחות את הבחירות בעיר החרדית.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי יצחק פינדרוס פנה לראש העיר המכהן ישראל פרוש, באמצעות מכתב, בו הוא מבקש לפעול יחד כתף אל כתף כדי לדחות את מועד הבחירות בעוד שבוע.

"כידוע לך, דבר פסילתי בהליך המשפטי התקבל בתרעומת רבה ע״י אלפים רבים מתושבי העיר שראו בכך פגיעה קשה בזכות הבחירה ובכבודם של גדולי הדור, ואף החלו לחתום על עצומה המופנית לשר הפנים בדרישה לדחות את מועד הבחירות, כדי שיתאפשר להם להעמיד מועמד ראוי כדרישת גדולי הדור", כותב פינדרוס.

"באשר על כן" מוסיף, "לאור צערך הכנה מהתערבות בית המשפט אני פונה אליך כמי שנותר המועמד היחידי המוביל, להצטרף אלי לקריאה לדחיית הבחירות כדי לאפשר הליך בחירות הגון וצודק".

פינדרוס כותב עוד לפרוש כי, "להצטרפותך לקריאה של אלפים רבים מתושבי עירך תהיה משקל רב אצל השר שיקבל את עצומת התושבים, וסביר מאד שהצטרפותך יש בה כדי להטות את הכף לטובת קבלת הבקשה ודחיית הבחירות".

את מכתבו מסיים פינדרוס בכך שהוא קורא לפרוש לדחות את הבחירות "ולאפשר לתושבים הרבים המעוניינים בכך להצביע עבור מועמדם של מרנן ורבנן גדולי הדור שליט"א ולי אישית לקיים את בקשתם ושליחותם".

בהתייחסו לכינוס הבחירות אמש מציין פינדרוס את הצער שהביע פרוש הבן ואביו סגן השר מאיר פרוש, על פסילתו בבג"ץ, תוך שהוא מציין כי, "רצונם ובקשתם של מרנן ורבנן גדולי הדור שליט"א – בידך! -בזאת ייבחנו דבריך!".

אלעד ישראל פרוש פרוש בחירות בחירות מקומיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד