ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
"פך שמן טהור" > המכתב של שר התורה

הגר"ח: "דגל התורה מונהגת על ידי גדולי ישראל מאז ועד עתה"

במהלך הכינוס ההיסטורי שהתקיים הערב בביתר עילית, בהשתתפות הגר"ח קנייבסקי והגרב"ד פוברסקי - הוקרא מכתבו של שר התורה בו הוא מדגיש כי המפלגה הולכת אך ורק על פיהם של גדולי ישראל • "דגל התורה היא פך שמן טהור והיא מונהגת ע"י גדולי ישראל מאז ועד עתה"

הגר"ח: "דגל התורה מונהגת על ידי גדולי ישראל מאז ועד עתה"
יו"ר דגל בביתר מקבל את ברכתו של הגר"ח צילום: שלומי כהן

לקראת הבחירות המקומיות - שיתקיימו בעוד שבוע בדיוק - התקיים הערב (שלישי) כינוס עוצמתי והיסטורי בעיר החרדית ביתר עילית, בהשתתפות שר התורה הגר"ח קנייבסקי וחבר המועצת ורה"י, הגרב"ד פוברסקי.

במהלך האירוע בו נטלו חלק גם רבני העיר ואישי ציבור, ביניהם חברי הכנסת משה גפני, אורי מקלב ויעקב אשר - הוקרא מכתבו של שר התורה על ידי חבר וועדת הרבנים, הגר"י אפרתי.

במכתב כותב שר התורה כי 'דגל' התורה הולכת אחר גדולי ישראל מאז הקמתה וכי היא פועלת אך ורק על פיהם.

וזהו לשון המכתב: "חוב קדוש מוטל על כל אחד ואחד להצביע ולפעול ככל אשר ביכולתו להצלחת רשימת 'דגל התורה', אשר היא פך שמן טהור ונתייסדה ע"י גדולי ישראל זללה"ה ומונהגת ע"י גדולי ישראל מאז ועד עתה".

עוד נאמר במכתב: "ושואלים (אנשי המפלגה א.ק) כל דבר; והרבה גופי יהדות ותורה ושמירת שבת תלויים בזה. כמו שכתב החזו"א זצ"ל, שכעת היאר-צייט שלו, וכל העוזרים ומשתדלים והמצביעים - יתברכו בבנים צדיקים בעזרת ה' יתברך ונזכה כולנו שיתקדש ש"ש על ידינו".

כפי שדווח בהרחבה ב"בחדרי חרדים', באירוע נטל חלק ראש העיר מאיר רובינשטיין - שאף התברך על ידי שר התורה הגר"ח קנייבסקי - וזאת לאחר שמוקדם יותר הערב הגיע לסיכום עם יו"ר דגל התורה בעיר, דודי זלץ.

על פי הסיכום, 'דגל התורה' תקבל את תפקיד סגן ראש העיר בשכר, תיק החינוך המלא ותיק דת - זאת בנוסף להבטחה שכל רשת המים בעיר תוחלף לרשת כשרה.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד