ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
השר דרעי:

"המפקד החרדי בירושלים - לא היה כמותו"

במהלך אירוע בחירות של ש"ס אמר השר דרעי: "הבחירות הם מפקד של היהדות החרדית" • על סיכוייו של ליאון לכבוש את ירושלים אמר: "בעל הסיכויים הטובים ביותר" • תיעוד בלעדי

"המפקד החרדי בירושלים - לא היה כמותו"
דרעי במהלך נאומו הערב צילום: באדיבות המצלם

בנאום שנשא הערב (שלישי) יו"ר ש"ס ושר הפנים, אריה דרעי, באירוע בחירות של סיעת ש"ס בירושלים - הוא התייחס בין היתר לסיכוייו של משה ליאון בבירה וגם לפילוג החרדי.

"כולם היום יודעים מה שעומד עכשיו על הפרק בצורה הברורה ביותר. יש עכשיו מפקד בירושלים יותר מכל מקום אחר בארץ. מפקד של היהדות החרדית וציבור שומרי התורה, שלא היה דבר כזה מעולם", אמר.

לדבריו: "יש ארבע רשימות חרדיות. עוד רשימה שמנסה לזנב בנו - היא לא חרדית אבל היא מנסה לזנב בנו, והיא סתם גורמת לנזק ומחלוקת", תוך שכיוון את דבריו לרשימת מאוחדים בראשות אריה קינג, בה חבר נכדו של מרן הגר"ע יוסף - יונתן יוסף.

דרעי ציין כי "למחרת הבחירות כולם יסתדרו יחד והכל יחזור על מקומו בשלום, אין לי ספק. וכולם יהיו בקואליציה ואני מקווה שזה יהיה תחת הנהגתו של מועמדנו משה ליאון".

עוד אמר דרעי: "התחלנו לתמוך בו. אמרו לנו כולם שאין לו שום סיכוי והיום כולם מודים שהוא המועמד בעל הסיכויים הטובים ביותר ונקווה שכבר בסיבוב הראשון הוא יעבור. זה לא פשוט. אבל עם עבודה מאומצת הוא יצליח".

יו"ר ש"ס התריע: "גם אם משה ליאון, שהוא ידיד שלנו שאנחנו תמכנו בו והרצנו אותו - הוא לא יוכל לעשות שום דבר מעבר לכוח שיש לנו. אם ש"ס תהיה חס וחלילה פחות חזקה מהסיעות האחרות, זה יתבטא ביום יום בהקצאות בתצקיבים למסודות, בתקציבי תרבות ובכל נושא ונושא".

בדבריו רמז דרעי על התנאי שמציבה ש"ס לכניסה לקואליציה: "התקציב של העירייה מגיע לעשרה מליארד שקל בשנה; אין ספק שהציבור החרדי בכלל והספרדי בפרט מקבל פירורים מהתקציב הגדול של עיריית ירושלים, ההישגים שהיה לנו הם אדירים".

לסיום אמר דרעי: "אני מקווה שיהיה ראש עיר שומר מצוות ונותן כבוד לתורה כמו משה ליאון; כמו שמרן אמר בגלוי - ספרדי משלנו לא צריך להתבייש לומר את זה. אני משוכנע שהוא יעשה שינוי גדול ויעשה צדק".

אריה דרעי משה ליאון ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד