ו' אייר התשפ"ד
14.05.2024
דריכות בעיר החרדית

הנגבי: "אחליט בקרוב. לא דיברתי עם דרעי"

באלעד דרוכים לקראת החלטתו של השר צחי הנגבי, בעניין דחיית הבחירות לעירייה, שאמורות להתקיים בשבוע הבא • הנגבי אמר לכתב 'בחדרי חרדים' בכנסת, "הלילה או מחר אקבל החלטה. בשעות הקרובות אפגוש את כל מי שרלוונטי לעיר הזאת, אקיים ישיבה ואקבל החלטה סופית" 

הנגבי: "אחליט בקרוב. לא דיברתי עם דרעי"
אריה דרעי, צחי הנגבי צילום: יונתן זינדל, הדס פרוש, פלאש 90

פחות מיממה לאחר שהסמכויות בעניין דחיית הבחירות הועברו משר הפנים אריה דרעי לידי השר צחי הנגבי - בשיחה עם 'בחדרי חרדים' מצהיר השר הממונה כי הוא צפוי לקבל החלטה בנדון בקרוב.

לדברי הנגבי, "תוך כמה שעות, הלילה או מחר, אקבל החלטה בעניין, משרד הפנים שלח לי את כל החומרים הדרושים. בשעות הקרובות אפגוש את כל מי שרלוונטי לעיר, אקיים ישיבה ואקבל החלטה סופית".

השר הנגבי מתייחס לתגובות ביממה האחרונה, כביכול קיים דיל חשאי בינו לבין יו"ר ש"ס בעניין דחיית הבחירות וטוען, "דרעי לא דיבר איתי מילה על זה, אתמול נפגשנו בנתיבות והוא אמר לי: הדחת אותי מהתפקיד...".

השר לשיתוף פעולה אזורי מודה כי אינו מכיר כלל את העיר אלעד ומציין, "הייתי פעם אחת באלעד, בניחום אבלים של פעולת טרור. זה הפעם הראשונה והאחרונה שלי בעיר".

כאמור, הנגבי צפוי לקבל בזמן הקרוב את ההחלטה הגורלית, עבור למעלה מ- 46,000 תושבי העיר אלעד שממתינים בדריכות לדעת האם יצעדו לקלפי בעוד פחות משבוע, ביום שלישי הקרוב, או שזכות ההצבעה שלהם תידחה למועד אחר.

ל'בחדרי חרדים' נמסר מלשכתו, "השר הנגבי מתייעץ עם הגורמים המשפטיים במשרדי המשפטים והפנים לגבי משמעות העברת הסמכות שבוצעה על ידי הממשלה והכנסת, ויפעל בדחיפות ללמוד הנושא וקבלת החלטה בנושא הבחירות באלעד".

צחי הנגבי הנגבי דרעי אלעד בחירות בחירות מקומיות בחירות מוניצפליות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד