י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
סיפור השגחה מופלא

מאות שדכנים חגגו את הקמת בית השידוכים

מאות שדכנים המנסים למצוא שידוכים למעוכבי שידוך חגגו את הקמת המבנה החדש שתרם הנגיד יוזעף מארה"ב בהשגחה בפרטית מופלאה | צפו בתיעוד מסכם 

מאות שדכנים חגגו את הקמת בית השידוכים
חנוכת בית השדכנים צילום: באדיבות המצלם

מעמד חנוכת הבית התקיים בעיר התורה והחסידות ביתר עילית ל'בית הגפן', שהוא גוף השידוכים העולמי למציאת שידוכים למעוכבים, נדבת הנגיד רבי יעקב מרדכי יוזשעף, משכונת מווליאמסבורג בברוקלין.

"הגפן", בראשותו של הגאון רבי חיים שמרלר, רב ביהמ"ד היכל צבי צאנז וראש ישיבת חיי תורה, פועל מזה כמה שנים בהצלחה כבירה עבור מעוכבי הזיווגים. מרכז הארגון בירושלים שוקק חיים במהלך כל ימות השנה,  ושולח זרועות וסניפים בשאר ערי הארץ, כאשר גם בארה"ב ובאירופה החלו לפעול משרדי הארגון, שם הם מבשרים תחילתה של מהפכה בתחום השידוכים במגזר החרדי.

עלות ההקמה של המבנה הסתכמה במאות אלפי שקלים שנתרמו על ידי הנגיד הרב יוזעף, כשמאחורי התרומה מסתתר לו סיפור של השגחה פרטית פלאית. היה זה לפני כחצי שנה כשהגאון רבי חיים שמרלר, ראש ישיבת חיי תורה והמייסד של ארגון "הגפן", ביקר בארה"ב ושם רואיין בנושא פעילותו למען בחורי ישראל.

בין היתר נשאל הגאון הרב שמרלר, כיצד בדיוק הוא מתכנן להקים את המבנה הגדול בעיר ביתר, והוא ענה באמונה פשוטה: "יש לי בנק בשמים והקב"ה ישלח את הכסף". ימים ספורים לאחר מכן נחשף הנגיד הרב יוזעף לדבריו של הרב שמרלר, הרים טלפון לאיפה שצריך ובירר על "הגפן", לאחר ששמע על הפעילות הענפה של הארגון מיהר להודיע כי הוא תורם את כל המבנה!

מעמד חנוכת הבית החגיגי נערך בהשתתפות מאות שדכנים, בראשות מרנן ורבנן גדולי התורה ובראשות האדמו"ר מתולדות אהרן.

את המשא המרכזי נשא מייסד ונשיא הארגון, הגאון רבי חיים שמרלר, אשר  זעק את הכאב הגדול שחווים הממתינים ומצפים לישועת השם.

צפו בתיעוד 

שידוכים הגפן הרב חיים שמרלר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד