י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
לאחר ההכרעה על אלעד

תגובה לבג"ץ: תיעוד בלעדי מהח"כ הדגלאי

ח"כ מקלב נאם הערב בכנס בחירות בעיר אלעד והתייחס במרומז למהלכים בעיר ולהחלטת בג"ץ לדחות את העתירה ולקיים את הבחירות במועדן ביום שלישי • צפו בתיעוד הבלעדי

תגובה לבג"ץ: תיעוד בלעדי מהח"כ הדגלאי
חבר הכנסת אורי מקלב צילום: שלומי כהן

לאחר שבג"ץ פסל הערב (ראשון) את העתירה השלישית וכנראה הסופית, בעניין הבחירות לראשות העיר אלעד וקבע כי הבחירות יתקיימו במועדן ביום שלישי - כמו בשאר ערי ישראל, חה"כ אורי מקלב יוצא למתקפה נוספת נגד ראש העיר המכהן ישראל פרוש.

בנאום שנשא מקלב באירוע בחירות, הוא תקף בחריפות את ההתנהלות בשבועות האחרונים, כאשר הוא מסרב להתייחס באופן ברור באשר לראשות העיר, למרות תמיכת ש"ס בברק צברי.

"זה פשוט לא נכון, יש מקומות שאנחנו הולכים ביחד ויש מקומות שאנחנו בנפרד, יש מקומות שאנחנו הולכים עם אגודת ישראל ויש מקומות שהם מבקשים ללכת בנפרד", הבהיר מקלב לנוכחים, "אנחנו יודעים שכל ההחלטות האלה שנעשות בכל מקום, נעשה בגלל שיקול דעת, בגלל שרצינו לשמור על הדרך של דגל התורה", אמר.

לדברי מקלב, "אם לא נותנים לדגל התורה ללכת וזועקים על זה, סימן שאין לנו את העצמאות הזאת של המסגרת של בני התורה. לדגל התורה יש את ההשקפה הנכונה, בכל מקרה של עסקנות יש דרך התורה".

מקלב הוסיף, "אנחנו יודעים שיש כאלה אצלנו שמלמדים אותנו ובוחנים אותנו לא רק על המטרה, גם בדרך למטרה. אם זה קדושה ואם זה צביון ואם זה דברים שעושים עוול לאחרים, אולי אין נפגעים בדרך".

"אנחנו הולכים בדרך האמת", ציין מקלב. לדבריו, "בדרך הזו האמת תצא לאור. אנחנו בוחנים את עצמנו. קיבלנו חיזוקים מפוסקים שליוו אותנו בתהליכים האלה".

את דבריו סיים חה"כ מקלב בכך "אי אפשר לדרוש מאיתנו יותר ממה שעשינו ופעלנו פה, אין אחד, לא בדבר הפרטי שלו ולא בדבר הציבורי שהוא אמון על כך. קיבלנו פיקדון לשמור על הדרך של דגל התורה, על העצמאות של דגל התורה, דגל התורה היא אחת לטוב ולמוטב".

אורי מקלב דגל התורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד