י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
בתום ספירת קולות החיילים והנכים

תבוסה כואבת לראש העיר החרדי: עליזה בלוך ניצחה בבית שמש

מכה למועמדם של גדולי ישראל: עליזה בלוך היא ראשת העיר בית שמש, כך עולה בתום ספירת כלל הקולות בעיר | האשמה: חרדים רבים הצביעו לבלוך למרות הוראתם הברורה של הרבנים ובכך גרמו לתבוסתו של אבוטבול ולהחלשת הכוח החרדי בעיר | כל הפרטים על הדרמה הלילית

תבוסה כואבת לראש העיר החרדי: עליזה בלוך ניצחה בבית שמש
משה אבוטבול צילום: Yaakov Lederman/Flash90

מהפך: בתום ספירה ממושכת של קולות החיילים והנכים בעיר בית שמש, המועמדת עליזה בלוך רשמה הלילה (חמישי) ניצחון והביסה את ראש העיר המכהן משה אבוטבול, בפער של מאות קולות, כך עולה על פי תוצאות האמת הסופיות.

על פי התוצאות הסופיות, קיבלה עליזה בלוך 22,464 קולות, לעומת משה אבוטבול שקיבל 21,931 קולות. הפרש של 533 קולות - שהם 1.6% מסך הקולות.

בלוך חגגה את הניצחון מחוץ לכותלי מטה הבחירות ובירכה: "ברוך אתה ה' אלוקינו מלך העולם שהחיינו וקיימנו והגענו לזמן הזה", עוד הוסיפה בדבריה ואמרה: "זה היום עשה אדני ונגילה ונשמחה בו. עם ישראל מסתכל על העיר בית שמש ומתעורר לתקווה חדשה. בית שמש החליטה לבטל את החומות והמחיצות".

יצוין, כי למרות קריאת כלל הרבנים וגדולי ישראל להצביע לאבוטבול, תושבים חרדים רבים שלשלו בקלפי את פתקה של בלוך, מה שכאמור הביא לניצחונה.

כזכור, בראשית המירוץ לראשות העיר בית שמש, 'דגל התורה' איימה להריץ משורותיה מועמד לראשות, אולם אבוטבול התנה זאת בתנאי שהמועמד המוסכם יהיה משה מונטג. בעקבות כך גפני ביקש לדחות את העיסוק בסוגיה עד לאחר הפסח, כשלבנתיים אבוטבול הכריז על ריצה.

בהמשך, לאחר מו"מ ארוך, כלל המפלגות החרדיות תמכו באבוטבול, שכאמור, למרות התמיכה החרדית הרשמית - לא הצליח לכבוש שוב את כס הראשות והפסיד לבלוך, שעד לא מכבר שימשה בתפקיד מנהלת בית ספר בעיר.

עליזה בלוך משה אבוטבול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד