י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
ליצמן בהודעה לתומכיו

"לא קיבלנו הוראה לנצח, להמשיך בכל המרץ"

לאחר התבוסה של חסידות גור בבחירות המקומיות ובראשם ההפסד בעיר ירושלים - לאחר שיוסי דייטש לא עלה לסיבוב השני וכוח הסיעה ירד בשני מנדטים - ליצמן מעודד את חסידי גור • 'בחדרי' עם ההקלטה

"לא קיבלנו הוראה לנצח, להמשיך בכל המרץ"
הדס פרוש, פלאש 90

לאחר התבוסה של חסידות גור בבחירות המקומיות ובראשם ההפסד בעיר ירושלים, שעה שיוסי דייטש לא עלה לסיבוב השני וכוח הסיעה ירד בשני מנדטים - ליצמן מעודד את חסידי גור.

בהקלטה ששיגר סגן השר הגוראי לחסידי גור ברחבי הארץ אמר: "אחיי ורעי גערר חסידים בירושלים ובכל הארץ, זכינו בשבועות האחרונים לקדש שם שמיים, הוכחנו שוב שאנחנו חיילים נאמנים. חסידי אמת".

ליצמן המשיך: "כל העולם הסתכלו עלינו וראו איך שצעירים מבוגרים וגם זקנים יצאו בעצמם להצביע וגם לפעול ללא גבול של שעון והקדשתם זמן יקר בפעילות מאומצת פעלתם בשיטות חדשות וישנות".

"לא היה בית בירושלים אליו לא הגיעו האברכים שלנו בכל הארץ, הכל כדי לקיים את הרצון של הרבי שליט"א. לא היה דבר כזה בשום מקום. בשום קהילה. מכל עבר הביטו והתפעלו מהאמונה המוחלטת והציוץ להוראה", ציין.

ליצמן עודד את החסידים ואמר: "נכון, התרגלנו לפעול וגם להצליח ולנצח. הפעם הוכח שהיינו יכולים לעלות ראש עיר חרדי - לא זכינו לזה ולא נכנס לסיבות".

"לא קיבלנו הוראה לנצח ואנחנו יכולים להמשיך בכל ה'ברען' (המרץ א.ק.) גם אם לא ראינו את ההצלחה בקלפי. לא תמיד ההצלחה נמדדת לפני מה שרואים באותו רגע"

ליצמן סיים את דבריו כשאמר; "מעל הכל ברור שאצלנו ההצלחה היא שאנחנו מצייתים - ברור שניצחנו. בוודאי שהברכה של הרב'ה שליט"א מתקיימת בנו ובשכר זאת יברכו הכל בכל מילי דמיטב ובכל הברכות המובטחות"

ליצמן גור ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד