י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"נתחיל לנקות את העיר"

עליזה בלוך מגלה: חרדים ביקשו שאתמודד

לאחר שרשמה הלילה מהפך, המנצחת בעיר בית שמש עליזה בלוך בבליץ ראיונות הבוקר בכלי התקשורת השונים. בראיון לרשת ב' היא מגלה כי הראשונים שפנו אליה וביקשו ממנה להתמודד מול אבוטבול - היו חרדים

עליזה בלוך מגלה: חרדים ביקשו שאתמודד
יונתן זינדל, פלאש 90

לאחר שהביסה את ראש עיריית בית שמש, משה אבוטבול, אחרי שתי קדנציות, עליזה בלוך אומרת הבוקר: "לא ניהלתי קמפיין של מלחמה, קרה פה משהו אחר. נתחיל לנקות את העיר, ליצור תדמית חדשה ולייצר לתושבים תחושה של עתיד. יש פה מיעוט קטן שמנסה ליצור פרובוקציות, אבל הוא לא יקבע את סדר היום", כך אמרה בראיון לתכנית 'בוקר אור' ב'ערוץ עשר'.

בראיון לרשת ב' אמרה בלוך: "מה שהיה מיוחד זה שדיברנו אל אנשים. הציבור הישראלי התבגר מהסוגיה של חרדים וחילונים ובכלל של מחנות. רוב הציבור רוצה שיטפלו בדברים שמעניינים אותו באמת".

עוד אמרה: "הראשונים שפנו אליי וביקשו ממני להתמודד היו תושבים חרדים. כאלה שהתייחסו אליהם כקהל שבוי שלא צריך להתייחס לצרכים שלהם. אני חושבת שמערכת הבחירות של בית תאלץ את העסקנים החרדים לשאול איך מתייחסים לתושבים. אנשים רוצים תקווה".

"החרדים הם הסיפור בבחירות האלה, הכי התרגשתי מהתושבים החרדים שיהיה חשוב להם לומר לי שהם הצביעו לי, אלו אנשים שרצו שינוי ולא היה להם האומץ לומר את זה בקול. לומר היום ׳גוש חרדי׳ זה כבר לא רלוונטי", אמרה בלוך בראיון לשרון גל ב'גלי ישראל'.

בראיון למוטי לביא ברדיו 'קול חי' אמרה המנצחת: "תמכו בי לפחות 5,000 חרדים. אחוז ההצבעה במגזר החרדי היה נמוך. יש אנשים חרדים שלא הצביעו לאף אחד כי לא רצו את אבוטבול ולא הרגישו נוח להצביע לי".

כזכור, הלילה לאחר ספירת קולות החיילים, גברה עליזה בלוך על ראש העיר החרדי המכהן משה אבוטבול עם 533 קולות והיא תנהל את העיר בחמש השנים הבאות. 

משה אבוטבול עליזה בלוך בית שמש מהפך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד