י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
מרדף דרמטי > 17 ק"מ

אחרי שברח משוטרים ופגע ברכבים - הנהג הנמלט טרם אותר

מרדף דרמטי ולא שגרתי, התרחש בליל הבחירות מאזור טלז-סטון ועד לתוך שכונת מאה שערים - אחר נהג שנמלט משוטרים | זה הסתיים בכך, שהוא עצר במרכז מאה שערים והצליח להימלט מאימת השוטרים, לא לפני שהוא פוגע בכמה רכבים ומסב להם נזק רב • 'בחדרי חרדים' עם הסיפור המלא

אחרי שברח משוטרים ופגע ברכבים - הנהג הנמלט טרם אותר
מרדף 17 ק"מ, אחרי נהג שנמלט לתוך מא"ש צילום: קבוצת עדכוני י-ם

מידי יום, שוטרים מבקשים מנהגי כלי רכב לעצור בצד, לעיתים לבדיקות אקראיות ולפעמים בחשד שביצעו עבירה על החוק. לעיתים רחוקות, המקרה מסתיים כמו במקרה שלפניכם - המתפרסם לראשונה ב'בחדרי חרדים'.

היה זה בלילה שבין שלישי לרביעי, ניידת משטרה הבחינה ברכב נוסע - על פי החשד במהירות גבוהה מהמותרת בכביש 1 סמוך לטלזסטון (קריית יערים), ושוטר ביקש מהנהג שיעצור בצד הכביש.

מכאן והלאה, זה הפך להיות מסוכן. הנהג לא עצר והמשיך בנסיעה מהירה לכיוון ירושלים, השוטרים דיווחו על כך במערכת הקשר ופתחו במרדף אחר הרכב הנמלט.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי תוך כדי מרדף, על פי בדיקת מספר לוחית הזיהוי של הרכב, עלה גם חשד כי מדובר ברכב גנוב. לשוטרים הצטרפו ניידות משטרה נוספות, שניסו בכל דרך לעצור את נהג הרכב אך ללא הצלחה.

גם בכניסה לירושלים המשיך נהג הרכב בדהירה אל תוך העיר, כל זאת כאשר ניידות משטרה נוסעות אחריו ומנסות לעצור אותו.

בסמוך לשעה 4:25, בעת שמרבית תושבי ירושלים נמים את שנתם בשלווה (למעט אלו שנותרו ערים להתעדכן בתוצאות הבחירות), הרכב שעט אל תוככי השכונות החרדיות בדרכו לרחוב מאה שערים.

לא ברור האם זה הכבישים הצרים או נהג שאינו זהיר, מעט לאחר שנכנס בדהירה לרחוב מאה שערים והניידות בעקבותיו, נהג הרכב פנה שמאלה לרחוב יואל, לא לפני שפגע במספר כלי רכב חונים - והוא עצמו נותר במרכז הכביש.

הנהג התעשת מהר, פתח את דלת הרכב ונמלט רגלית מהמקום בטרם הספיקו השוטרים לשים את ידם עליו, כך הסתיים לו מרדף לאורך כ-17 ק"מ. בחסדי שמים לא היו נפגעים, כך מסרו עדי ראיה ל'בחדרי חרדים'.

כוחות משטרה פתחו בסריקות נרחבות לאיתור נהג הרכב, מאז חלפה למעלה מיממה. נכון לשעה זו, טרם ברור מי הוא זה שנהג בכלי הרכב, שכאמור חשוד שנגנב.

מרדף משטרתי מאה שערים נמלט משוטרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד