י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
קול ראשון מבית שמש

מונטג בהקלטה: "ציפינו לתוצאות אחרות. לא נשברים - נלך יחד"

לאחר ההלם מהפסד ראשות העיר, יש מי שאוסף את השברים ומסתכל קדימה, משה מונטג שהחזיק בתיק ההנדסה בקדנציה החולפת, משגר הבוקר הודעה מוקלטת, בה הוא נשמע אומר: "אנחנו לא נשברים וממשיכים בקומה זקופה" • האזינו | וגם, גוברת ההערכה שאבוטבול יפרוש

מונטג בהקלטה: "ציפינו לתוצאות אחרות. לא נשברים - נלך יחד"
משה מונטג צילום: יעקב לדרמן, פלאש 90

לאחר המהפך בעיר החרדים בית שמש, ב'יהדות התורה' שוקלים את צעדיהם לקראת גיבוש קואליציה עירונית, בראשותה של ראש העיר הנכנסת עליזה בלוך ומשגרים מסר מאוחד לתומכים.

בהקלטה ששיגר חבר מועצת העיר מטעם 'דגל התורה' משה מונטג והגיעה לידי 'בחדרי חרדים', הוא נשמע מודה לפעילים ואומר; "אני רוצה להודות לכם על העבודה הטובה שעשיתם בבחירות, יהדות התורה הגדילה את כוחה וקיבלה שמונה מנדטים, אנחנו רוב במועצת העיר".

בהתייחסו להמשך הפעילות, אומר מונטג, "הלכנו מאוחדים ונישאר מאוחדים, נצעד ביחד כל המפלגות החרדיות ביחד בסמל האחדות כי זה מה שמחזק אותנו".

"אמנם רצינו וציפינו לתוצאות אחרות בנושא של ראשות העיר, אבל הקב"ה רצה את התוצאה הזאת ואנחנו אנשי אמונה ואנחנו מאמינים שזה מה שטוב לנו", הוסיף מונטג בהתייחסו לתבוסה.

מונטג בירך את בלוך על ניצחונה ואמר כי, "אנחנו צריכים להסתכל קדימה, אני מברך את גברת עליזה בלוך על ההישג שהגיעה מבחינתה, נשב כולם ביחד, נתייעץ עם הרבנים ועם גדולי ישראל מה עלינו לעשות".

"השאיפה היא ללכת ביחד עם ראש זקוף, יש כאן אחריות גדולה, יש פה ציבור ענק מהציבור החרדי שהוא רוב בעיר", תוך שהוא מסיים ואומר, "אנחנו צריכים לשרת את הציבור החרדי, אנחנו לא נשברים וממשיכים בקומה זקופה ונצעד קדימה ונמשיך להביא הישגים יפים למען הציבור".

בתוך כך, גוברת ההערכה בעיר בית שמש, שבשעות או בימים הקרובים, יודיע מוישה אבוטבול, כי הוא עוזב את הפעילות הציבורית בבית שמש, ויפנה את מקומו, לטובת הנציג התשיעי ב'יהדות התורה' - נחמן פרנקל מ'שלומי אמונים'.

בית שמש משה אבוטבול עליזה בלוך משה מונטג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד