י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"כותב ודומע"

אבוטבול נפרד: "שוקל לפרוש מהעשייה"

"אני אוהב את כולכם, גם את מי שתמך בי וגם את אלה שלא, כי כולכם אנשים טובים ויקרים מאוד, ובלעדיכם העיר לא היתה מתקדמת, אין לי בלבי על איש כלום", כך ראש העיר בית שמש משה אבוטבול, במכתב פרידה מהעשייה הציבורית לאחר עשור | 'בחדרי חרדים' עם המכתב המלא 

אבוטבול נפרד: "שוקל לפרוש מהעשייה"
Yonatan Sindel/Flash90

ראש עיריית בית שמש בעשור האחרון שנחל אמש תבוסה כואבת והודח מראשות העיר על ידי עליזה בלוך, שזכתה לאלפי קולות חרדיים בקלפי, מגיב לראשונה להפסד הצורב במכתב פרידה שפרסם. 'בחדרי חרדים' מציג את המכתב המלא ככתבו וכלשונו.

בס"ד

לאחי ורעי

תושבי העיר היקרה לי בית שמש.

במקראות ובחז"ל נאמר: "דור הולך ודור בא והארץ לעולם עומדת", "וזרח השמש ובא השמש ואל מקומו שואף זורח הוא שם" (קהלת א'), "ואין מלכות נוגעת בחברתה אפילו כמלא נימא (יומא לח:).


הגיע העת לאחר חצי יובל שנים בעיריית בית שמש לברך, להיפרד ולהגיד תודה.

ראשית ברכת הצלחה ומזל טוב לגב' דר' עליזה בלוך תחי', לרגל בחירתה לראשות העיר בית שמש, התקשרתי ובירכתי אותה בחום לב ובהמון הצלחה בתפקידה, המשימות הם רבות והאתגר הוא עצום, בעז"ה קבענו שבימים הקרובים נערוך חפיפה מסודרת להעברת השרביט להמשך דרכה המוצלחת. הנני להמליץ בפניה לנהוג כמוני ולקחת גם את נציגי הציבור החרדי לצידה בקואליציה רחבה להצלחת העיר בית שמש זה יוסיף לאחדות ולעשיה הברוכה לעיר, נאחל לה הצלחה וברכה בתפקידה החדש, אמן.

אני רוצה בשורות אלו להודות למרנן ורבנן גדולי ישראל מכל החוגים, שנתנו בי את אמונם לשנים רבות מתוך אחדות וחיבה, וליוו אותי בעצותיהם הטובות לקידומה ופיתוחה של עירנו בית שמש. אני חב להם תודה עמוקה וברכתם תלווה את עירנו אמן.

כמו כן תודתינו נתונה לרבני העיר, רבני השכונות, ראשי הכוללים והישיבות, שתמכו בי בחן ובאהבה רבה.

הערכה מיוחדת לתנועה הקדושה, תנועת ש"ס בה צמחתי כל השנים, תודה למרן ראש הישיבה הגר"ש הכהן שליט"א נשיא מועצת חכמי התורה, וליו"ר התנועה היקר שר הפנים הרב אריה דרעי הי"ו.

תודתינו נתונה לחברי היקרים, חברי מועצת העיר, סגני ומ"מ והממונים על התחומים הרבים, שיחד פעלנו להצלחת העיר פיתוחה ושיגשוגה, ואת התוצאות רואים בעירנו הגדולה בית שמש שהפכה לעיר ואם בישראל, יחד איתכם ובזכותכם הגענו הלום.

אזכור אתכם תמיד, היינו חברים ואת ההתרגשות שלי בהגשת הרשימות שפיניתם את המקום הראשון למעני לא אשכח לעד. אני כחבר ממליץ לכם להצטרף לקואליציה הבאה ולהמשיך לפעול לתושבים.

תודה מיוחדת לשרים וחברי הכנסת שתמכו בי ובאו לעירנו לעודד ולחזק אותי הן מתנועת ש"ס והן מתנועת יהדות התורה על כל חלקיה. האמון שלכם בי נסך בי כוחות וחיזק אותי מאד.

תודה לכל הפעילים היקרים במערכות הבחירות שעמדו ופעלו למעני יום ולילה מכל המפלגות.

תודה מיוחד לכל עובדי העירייה היקרים מכל האגפים והמחלקות, שבמשך עשור כראש עיר וגם כ15 שנים קודם בתפקידים נוספים עזרתם לי מאוד לבצע את השליחות הגדולה, וכל הצלחותי שלכם הם, אני פשוט אוהב אתכם הייתם לי כאחים טובים ומסורים.

ולכם תושבי העיר היקרים אני כותב ודומע ומלא רגש בכתיבה זו. אני אוהב את כולכם, גם את מי שתמך בי וגם את אלה שלא, כי כולכם אנשים טובים ויקרים מאוד, ובלעדיכם העיר לא היתה מתקדמת, אין לי בלבי על איש כלום, כי תמיד חונכתי מאבי ז"ל ש"לא מגיע לך כלום ולא חייבים לך דבר", לכן מוצא אני דווקא בשעות אלו לבקש מכם סליחה מכל מי שחלילה פגעתי בו הן באמירה או בחוסר התאמצות לבקשתו, קוצר הזמן לא הותיר לי לעשות הכל, וה' יעזור הלאה, ואם פעלתי בדרך מסוימת שציערה משהו על כך אבקש את סליחתכם, אנא תקבלו זאת בהבנה ובאהבה.

תודה אחרונה הינה עבור משפחתי היקרה, אימי תחי' ורעיתי היקרה אסתר תחי', בני בנותי חתני וכלותי ש"נגזלתי" מהם במשך השנים ונשאבתי עמוק לתוך העבודה הציבורית המתישה והמייגעת, אני שב אליכם לבית באהבה רבה, קבלו אותי בבקשה.

אני אישית לאחר שנים רבות, שוקל לפרוש בתקופה הקרובה מהעשייה העירונית, ובעז"ה אקדם דברים שתמיד אהבתי בתחום החינוך והחברה בהם עסקתי בעבר.

ושוב תודה לכולם ומתנצל אם שכחתי להודות למישהו מחמת ההתרגשות הגדולה.

"אין ביד אחד מהברואים להועיל את נפשו ולא להזיקה, ולא לזולתו כי אם ברשות הבורא יתברך, וכשירגיש האדם שלא יועילינו ולא יזיקנו אחד מהנבראים אלא ברשות הבורא. ישוב ליבו מיראתם ותקוותם ויבטח על הבורא לבדו" (חובת הלבבות, שער הביטחון פ"ג)

אעמוד תמיד לצדכם
רעים אהובים
משה אבוטבול
בית שמש

משה אבוטבול בית שמש פרידה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד