ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

כך תמצאו וילות נופש מותאמות לחרדים

ברוב הזמן נאלצים אורחים דתיים וחרדים להתפשר על התנאים של החופשה שלהם, למרות שבפועל איש איננו מפחית עבורם במחיר בשל בעיות כאלה ואחרות • לאחרונה התפתחה תופעה של אירוח בוילות נופש, דבר שפותר חלק נרחב מהבעיות • תסקיר 

כך תמצאו וילות נופש מותאמות לחרדים
צילום: יח"צ

הציבור הדתי כמעט תמיד נתקל בבעיה בכל מה שקשור לנופש. חוסר פרטיות, צפיפות בצימר עם הילדים ועל חדר במלון בכלל אין על מה לדבר.

ברוב הזמן נאלצים אורחים דתיים להתפשר על התנאים של החופשה שלהם, למרות שבפועל איש איננו מפחית עבורם במחיר בשל בעיות כאלה ואחרות, כמו חופשה שאיננה פרטית לחלוטין או כזו שאיננה מספקת מענה לשמירה על השבת או האירוח המשפחתי עם הילדים.

לכן אין מושלמת יותר מווילת נופש כחופשה פרטית שבה אין צורך להתחשב בשכנים או להסתפק במקום קטן וצפוף. הווילה נטולת שכנים, מאפשרת לכם לנהל את תנאי החופשה כרצונכם, לשמור בצורה מלאה על השבת ולקיים את כל המצוות כטוב בעיניכם. הווילה היא אפשרות הנופש היוקרתית יותר מבין אפשרויות הנופש בישראל וניתן למצוא אותה בכל מיקום גיאוגרפי מצפון ועד דרום.

חפשו וילה לציבור הדתי באתר VilotNofesh עוד היום! מגוון וילות במחיר מוזל מצפון עד לדרום.

היתרונות של חופשה בוילה לציבור הדתי

ככל שהלכו והתרחבו אפשרויות החופשה בארץ ובחו"ל, כך התפתח גם הרצון של זוגות ומשפחות מהציבור הדתי להתארח במקומות פסטורליים, יפים ומפוארים. יחד עם זאת, אורחים אלה לרוב נמנעו מבילוי במקומות המכילים מספר משפחות בו זמנית היות והחדרים צפופים, הבריכה בלתי צנועה ואיננה כוללת שעות רחצה נפרדות וכן למתחם הנופש לא תמיד יש הגבלה בנוגע להשמעת מוזיקה בשבת או הבערת מנגל.

הווילה להבדיל מאפשרויות אירוח כמו צימרים למשל, מכילה מפרט מפואר ומרווח יותר ובעיצוב יוקרתי. בוילה ישנם מספר חדרי שינה ובהתאם לגודלה תוכלו לבחור וילה שתספק לכם מרחב מתאים לאירוח זוגי מפנק, או וילה ענקית עם שבעה ואפילו שמונה חדרי שינה שבהם יכולים ללון כל בני המשפחה והילדים. בנוסף כוללת הווילה מוצרי חשמל רבים כמו מכונת אספרסו, טלוויזיה בכל חדר, מערכת קריוקי ועוד.

הבישול במטבח הווילה הופך למשימה קלה במיוחד כאשר לרשותכם מטבח מאובזר קומפלט עם תנור, כיריים, מקרר ענק וכיור. בשבת תוכלו לקבל פלטת שבת ומיחם ובחלק מן המקומות גם כלים חד פעמיים. ניתן לספק לכם בתיאום מראש ארוחת בוקר כשרה בימי אמצע השבוע וחטיפים כשרים, לרבות יין איכותי שיחכה לכם במקרר. הילדים ייהנו משוקולד ופירות וכמובן שלכולכם ממתין מתקן הברביקיו שנמצא בחצר.

זה כלל לא משנה אם בחרתם להתארח בוילה באמצע השבוע או בסופ"ש – לכאן לא יכנס אף אדם, למעט המארחים בהתרעה מראש ובתיאום אתכם, לצורך תפעול מכשיר מסוים, תיקון תקלה או הגשת ארוחה וכיבוד.

מה קורה בחצר הווילה?

היות והווילות הינן גדולות ומפוארות, הן מציעות פעמים רבות גם מתחם גן עשיר ורומנטי שמותאם בצורה מודולרית גם לזוגות וגם למשפחות. כאן לרשותכם פינות ישיבה רבות, ערסלים, פרגולת אכילה מוצלת עם שולחן אוכל גדול ומתקן ברביקיו צמוד.

בחלק מהמקומות תיהנו בנוסף ממטבח חיצוני ענק ומאובזר עם מקרר ענק, משטח עבודה וכיור. כדאי לצין בנושא הזה, שמשפחות רבות משתמשות במקרר וכיור אלה כבשריים כאשר אלו שבתוך הווילה חלביים. יחד עם זאת, המחמירים יותר יתקלו בבעיה שכן לא יכולים בעלי הווילה להכריח את אורחיהם בשום מקרה להשתמש באחד הכיורים למטרה מסוימת ועל כן ייתכן ונגע בעבר חלב בכיור שתרצו להפוך לבשרי או להיפך ויש לקחת זאת בחשבון.

לרשותכם בחצר הווילה בריכת שחייה גדולה – במרבית המקרים מותאמת לרחצה גם בחורף בזכות חימום וקירוי איכותיים. במקומות היוקרתיים יותר תמצאו גם סאונה יבשה וג'קוזי ספא זרמים מקורה, לוהטים ומפנקים לימי החורף הקרים. על החצר להיות מגודרת היטב על מנת שאנשים מבחוץ לא יוכלו לראות אתכם כלל, נקיה ומטופחת, כוללת מדשאה גדולה וצמחייה אסתטית. וילות נופש ידידותיות לילדים כוללות פעמים רבות גם מתקני שעשועים לילדים כמו מגלשה, נדנדות וטרמפולינה.

טיפים לבחירת הווילה המושלמת

מאות וילות חדשות, יפות ואיכותיות הוקמו בעשור האחרון וכולן עד האחרונה שבהן מתחייבות לספק לכם חופשה מלאה נחת ופינוק, בה תוכלו לקיים מצוות ללא כל סייג. אך כיצד תדעו מי מכולן היא הבחירה המתאימה? לפניכם מספר טיפים מוצלחים שיעזרו לכם לסגור את המקום המתאים:

  1. מיקום – ליד מה נמצאת הווילה? האם ישנו בית כנסת וסופרמרקט קרובים במרחק הליכה? האם לידכם נמצאת וילה נוספת שעלול להגיע ממנה רעש? האם בקרבתכם שכנים שאינם שומרי שבת העשויים להבעיר מנגל או להיכנס חלילה למתחם כרצונם? הקפידו לברר את פרטים אלו מראש ולפני שאתם סוגרים, כדי שלא יתעוררו מצבים בלתי נעימים לאחר מכן.

  2. בטיחות – האם הבריכה כוללת גדר הגנה לילדים? האם יש מדרגות בוילה? האם המיקום נמצא בקו נוף פתוח ובלתי מגודר שהילדים עשויים להתקרב אליו? נסו להביט בתמונות המקום ולתעד מקומות מסוימים שמתעוררות לגביהם שאלות חשובות. גם אם נראה לכם שאתם מציקים, בטיחות ילדכם חשובה יותר – שאלו כל דבר שעל לבכם!

  3. אל תשאלו שאלות סגורות – אם תשאלו את בעלי הווילה "האם יש נוף?" או "האם הבריכה מחוממת?" אתם מסתכנים בקבלת תשובה של כן או לא בלבד מבלי שיתווסף לה פירוט. אל תסתפקו בכך ושאלו שאלות עם תשובות פתוחות כמו: "מה רואים מהחלון של חדר השינה?" או "לכמה מעלות הבריכה מחוממת?"

  4. בדקו את המפרט ולא רק את התמונות – צפייה בתמונות הווילה היא ככל הנראה מה שיגרום לכם לקבל החלטה לגבי המקום, אך היא לא העיקר. הקפידו להסתכל גם על המפרט הטכני כמו למשל כמות חדרי השינה וסידור המיטות (האם מיטה זוגית בכל חדר, האם יש חדר הורים מותאם לזוגות בלבד), מה מכיל המטבח וממה מורכבת חוויית הצפייה בסלון. ככל שהפרטים והתמונות יתאימו יותר למה שאתם מחפשים – כך תוכלו להתקרב לחוויית הנופש המושלמת, בדיוק כפי שחיפשתם.
נופש כשר וילות בצפון בריכה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד