י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
לצד המנהיגים

נתניהו חשף: חשפנו שתי מתקפות טרור

ראש הממשלה נאם בהצהרות משותפות שמסרו מנהיגי המדינות בפורום קראיובה והתייחס לטרור העולמי כשהוא שם דגש על איראן. במהלך דבריו כי ישראל חשפה שתי מתקפות שתיכננה איראן • צפו

נתניהו חשף: חשפנו שתי מתקפות טרור
ראש הממשלה ח"כ בנימין נתניהו צילום: עומר מירון, לע"מ

"מה שאירע בקונסוליה באיסטנבול היה נוראי ויש לטפל בכך באופן הראוי. אך בו בזמן אני אומר שחשוב מאוד למען יציבות האזור והעולם, שסעודיה תישאר יציבה ויש למצוא דרך להשיג את שני היעדים, כיוון שאני חושב שהבעיה הגדולה יותר, היא מצד איראן ועלינו לוודא שאיראן לא תמשיך בפעילויות העוינות כפי שהיא עושה בשבועות האחרונים באירופה", כך ראש הממשלה בנימין נתניהו, בהצהרות משותפות עם מנהיגי המדינות של פורום קראיובה, בעיר וורנה שבבולגריה.

וידאו: עומר מירון, לע"מ | סאונד: בן פרץ, לע"מ

נתניהו גילה: "חשפנו שתי מתקפות טרור, אחת בפריז והשניה בקופנהגן, שאורגנו על ידי השירותים החשאיים של איראן. חסימת איראן היא במעלה אג'נדה שלנו לביטחון, לא רק של ישראל אלא גם לאירופה ולעולם".

"אלה חלקים קטנים משיתוף הפעולה שהיה לנו עם המדינות המיוצגות כאן. עליי להגיד שיש כאן מעבר לאינטרסים – אלה ערכים משותפים, יש גם קירבה גדולה בין עמינו שבאה לידי ביטוי בתיירות הגדלה לכל אחת מהמדינות כאן. ישראלים רבים מגיעים למדינות כאן. הם מגיעים לבולגריה, סרביה, יוון, רומניה. לדעתי זה מבטא את החיבה הגדולה לתרבויות, לעמים ולעתיד של המדינות המיוצגות כאן".

לסיום אמר ראש הממשלה, "כל שאני יכול לומר הוא: שנה הבאה בירושלים. נשמח לארח כל אחת מכן בנפרד או בקבוצה, איך שתבחרו, ותודה לכם על ההזמנה הנפלאה הזו. אני מעריך זאת מאוד". 

 

בנימין נתניהו טרור פורום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד